Siekdamas kuo geriau patenkinti visų klientų grupių poreikius, „Swedbank“ savo padaliniuose darbo dienomis nuo 14 iki 15 val. skelbia senjorų valandą. Tuo laiku bus aptarnaujami visi banko klientai, bet išskirtinis dėmesys bus skiriamas 60 ir daugiau metų sulaukusiems žmonėms - senjorams.
„Visuose banko klientų aptarnavimo padaliniuose nuo 14 iki 15 valandos ypatingai laukiame senjorų. Jiems esame pasiryžę skirti daugiau dėmesio, išsamiai atsakyti į iškilusius klausimus. Išanalizavę senjorų elgseną ir įpročius pastebėjome, kad šie klientai aktyviai naudojasi kasdieninės bankininkystės ir taupymo paslaugomis, bet jiems nepakanka informacijos apie kitas naudingas paslaugas, kurios žymiai palengvintų jų kasdienį gyvenimą. Pasirinktą valandą daugiau laiko skirsime šios klientų grupės švietimui - prireikus, parodysime, kaip naudotis bankomatu arba interneto banku“, - sako Loreta Lapinskaitė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
Pasak L.Lapinskaitės, senjorų valandos laikas parinktas atsižvelgiant į banke atliekamų operacijų skaičių bei tuo metu mažesnius klientų srautus padaliniuose, kad darbuotojai galėtų daugiau laiko skirti pokalbiui su senjorais. Banko specialistai patars senjorams, kaip pigiau apmokėti sąskaitas, paaiškins, kuo naudinga debetinė mokėjimo kortelė ir kaip paprasta ja naudotis, pamokys, kaip sužinoti apie pensijos pervedimą į sąskaitą mobiliuoju ar stacionariuoju namų telefonu.
„Kai kurie senjorai jau aktyviai naudojasi visomis savitarnos paslaugomis, kurios leidžia paprasčiau ir patogiau pasiimti grynuosius pinigus, susimokėti už komunalines ir ryšio paslaugas. Daugiau nei pusė aktyviai „Swedbank“ paslaugomis besinaudojančių senjorų bent kartą per ketvirtį užsuka į padalinius pasiimti pinigų grynaisiais ir atlikti mokėjimus. Tai puiki galimybė jiems skirti daugiau dėmesio, suteikti informacijos apie galimybes, kurios palengvintų ir pagerintų senjorų kasdienybę. Pavyzdžiui, turėdamas mokėjimo kortelę, senjoras galėtų pasiimti pensiją ar jos dalį bet kada jam patogioje vietoje ir patogiu metu. Pinigus pasiimti dalimis ne tik patogu, bet ir saugiau. Mokesčių mokėjimas tiesioginiu debetu ar naudojantis „Swedbank“ Interneto banku sutaupo laiko ir pinigų, nes mokant mokesčius padalinyje yra taikomas komisinis mokestis už operaciją“, - specifinius pensinio amžiaus žmonių poreikius komentuoja L. Lapinskaitė.
Psichoterapeutas Raimundas Alekna mano, kad Senjoro valanda bus naudinga.
„Globaliame pasaulyje kenčia silpniausieji jos nariai - vaikai ir senjorai. Jiems skiriama taip mažai laiko ir dėmesio, kad daugelis tampa nepasitikintys savimi bei užsisklendę. Nors siūloma paslauga iš pirmo žvilgsnio atrodo smulkmena, tačiau, jeigu tai bus daroma nuoširdžiai, tai gali tapti dideliu pagarbos ženklu. Nesumeluota pagarba - labai svarbus dalykas. Pozityvus kitų ir savęs vertinimas sudarys prielaidas tikrai sėkmei”, - vertina R.Alekna.
Senjorų valanda prieš metus buvo paskelbta ir „Swedbank“ padaliniuose Latvijoje. Klientai šią banko iniciatyvą įvertino labai palankiai. Iš pradžių buvo planuojama, kad tai bus trumpalaikė akcija, bet patirtis parodė, kad senjorai jiems skiriamu dėmesiu yra patenkinti, o tokio išskirtinio dėmesio poreikis nesumažėjo, tad senjorų valanda „Swedbank“ padaliniuose Latvijoje išliko iki šiol.
Apie 300 tūkst. senjorų yra aktyvūs „Swedbank“ paslaugų vartotojai Lietuvoje. Atsižvelgdamas į jų poreikius, „Swedbank“ specialiai senjorams sukūrė nemažai paslaugų ir taiko palankias sąlygas. Nuo š. m. birželio mėn. „Swedbank“ padaliniuose senjorai gali įsigyti mokėjimo kortelę už 1 litą per mėnesį. Senjoro indėlis suteikia galimybę gauti 0,2 proc. didesnes metines palūkanas nei siūloma įprastai, o atsiimti palūkanas galima kiekvieną mėnesį. Gaunamą pensiją senjorai „Swedbank“ padaliniuose pasiima nemokamai.
Naujausi komentarai