SEB ir „DnB Nord“ bankų klientai jau įprato, kad gali naudotis bet kurio iš šių bankų bankomatų paslaugomis, tačiau ketvirtadienį kai kurie gyventojai rimtai svarstė – galbūt bankai susipyko?
Dalis SEB banko klientų nesėkmingai mėgino pasinaudoti „DnB Nord“ bankomatais.
Vilnietė Asta (redakcijai pavardė žinoma) buvo įpratusi prieš nuimdama grynuosius pinigus pasižiūrėti, kiek jų yra sąskaitoje. Tačiau vos tik ji įkišo SEB banko kortelę į „DnB Nord“ bankomatą ir paspaudė mygtuką „sąskaitos likutis“, ekrane pasirodė užrašas: „Atsiprašome, kad negalime aptarnauti jūsų kortelės šiame bankomate. Prašome paimti kortelę ir kreiptis į banką, išdavusį kortelę“.
„Man tai buvo labai netikėta. Iki šiol jokių problemų nekildavo. Pirmoji į galvą šovusi mintis – bankai susipyko“, – pasakojo vilnietė.
Moteriai teko vykdyti bankomato nurodymą ir ieškoti SEB bankomato. Pastarasis parodė ir sąskaitos likutį, ir išdavė pinigų.
SEB ir „DnB Nord“ atstovai vienbalsiai tvirtino, kad bankai tikrai neiškasė karo kirvio. Paaiškėjo, kad „DnB Nord“ bankomatuose SEB klientai iš tiesų negali gauti informacijos apie sąskaitos likutį, tačiau pinigus gali gauti.
„Tokie nesklandumai įvyko dėl bankus aptarnaujančio tarpininko – bendrovės „First Data Lietuva“– sistemos sutrikimų. Ši bendrovė užtikrina duomenų apsikeitimą bendrame bankomatų tinkle. Artimiausiu metu sutrikimai bus pašalinti“, – klientus ramino SEB banko atstovas spaudai Arvydas Žilinskas.
SEB ir DnB NORD bankų bankomatų tinklas yra didžiausias Lietuvoje – jį sudaro per penkis šimtus bankomatų visoje šalyje. Šiuose bankomatuose bankų mokėjimo kortelių turėtojai gali pasiimti grynųjų palankiausiomis sąlygomis (taikomi mažiausi mokesčiai, teikiamos papildomos paslaugos). Tokios pat pinigų išmokėjimo sąlygos galioja ir naudojantis SEB grupės bankomatais Latvijoje, Estijoje ir Švedijoje.
Naujausi komentarai