Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka perspėja, jog bendrovė neteks pajamų dėl kitos valstybės kontroliuojamos bendrovės - „Klaipėdos naftos“sutarties su Rusijos naftos koncerno „Lukoil“ grupe „Litasco“.
S.Dailydka stebisi „Klaipėdos naftos“ atstovųteiginiais, jog dėl sutarties su „Litasco“geležinkeliai ir toliau turės užakymų gabenti Baltarusijos naftos produktus į Klaipėdą, rašo „Verslo žinios“.
„Mes juk net sutarties su “Litasco„ neturime, gal laivais jie ir plukdys. Gal “Klaipėdos naftai„ ir įsipareigojo, bet mums niekas neįsipareigojo. Niekas nematė jų susitarimų, lai parodo. Jie veikiausiai nuomos talpyklas ir mokės nuomą, tačiau praras pajamų už papildomus krovos darbus ir kitas paslaugas, kurios teikiamos vežant geležinkeliu“, - „Verslo žinioms“ sakė S.Dailydka.
S.Dailydka pažymi, kad atsisakant Baltarusijos ekspedijavimo įmonės „Transchema“, kuri įregistruota Lietuvoje, šalis netenka pajamų mokesčių pavidalu.
„Jie aiškina, kad jiems gerai, ir aš tuo neabejoju, bet mums negerai“, - sakė S.Dailydka.
Jis nesiima vertinti, kokio finansinio pasiūlymo už transportavimą galėtų sulaukti iš antrinės „Lukoil“ įmonės ir ar tai bus patrauklu bendrovei.
Tačiau S.Dailydka nenori įvardyti, kiek už šį darbą gavo įmonės pajamų, nes tai komercinė paslaptis.
„Bet pinigai dideli, milžiniški. Gal “Klaipėdos nafta„ ir pasirinko sau naudingiausią variantą, aš tuo tikiu, bet mes daug metų prašome, kad jie priimtų papildomai naftą iš kitų šaltinių, susitikinėjome, bet jie atsisako tai daryti, anot jų, nėra pajėgumo. Tai lai stato naujas talpyklas, mes jiems rašėme, kad galime investuoti, jei jie neturi lėšų. Paklausa yra, ypač per piką, rudenį ir žiemą atsiranda papildomų galimybių, nes Klaipėda yra neužšąlantis uostas“, - sakė S.Dailydka.
Naujausi komentarai