RRT: iki 200 įmonių privalo pateikti savo kontaktinius centrus

  • Teksto dydis:

Europos Sąjungoje (ES) vasarį įsigaliojus Skaitmeninių paslaugų aktui ir jį įgyvendinančiam Informacinės visuomenės paslaugų įstatymui, Lietuvoje yra iki 200 įmonių, kurios Ryšių reguliavimo tarnybai (RRT), kaip Skaitmeninių paslaugų akto koordinatoriui, privalo pateikti savo kontaktinius centrus.

Šios bendrovės turi įvardinti darbuotojus, kurie dėl Skaitmeninių paslaugų akto taikomų klausimų bendraus su vartotojais ir institucijomis, antradienį pranešė RRT.

„Jau netrukus informuosime visas tokius kriterijus atitinkančias įmones, kokią informaciją jos konkrečiai turi pateikti. Esame pasirengę bendradarbiauti, padėti verslui įgyvendinti naujus reikalavimus“, – pranešime teigė RRT tarybos narys Vygantas Vaitkus.

Skaitmeninių paslaugų aktas apibrėžia skaitmeninių paslaugų teikėjų atsakomybių ribas, skaidrumo ir informavimo pareigas, skundų ir ginčų sprendimo mechanizmus, pranešimų apie pastebėtą neteisėtą turinį teikimo tvarką. Prekyvietėms internete papildomai taikomos ir specialiosios prekiautojų patikrinimo prievolės.

Organizacijos be kontaktinių centrų turės papildyti organizacijos nuostatas ir naudojimosi paslaugomis sąlygas bei sukurti patogią ir aiškiai matomą galimybę pranešti apie teikiamoje paslaugoje pastebėtą neteisėtą turinį. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių