Prekybininkai taikosi prie sunkių laikų

Sumažėjus vartojimui prekybininkai neriasi iš kailio bandydami privilioti klientų. Prekybos tinklai taikosi prie nūdienos aktualijų ir ne tik skelbia naujas nuolaidas, bet net ir siūlo sumokėti už šildymą.

Skolų nemokės

Bene pirmasis naujas akcijas pasiūlė prekybos tinklas "Iki". Bendrovė tūkstančiui savo klientų, sausio 2–kovo 31 d. pirkusių prekių už 50 ar daugiau litų, žada apmokėti šildymo sąskaitas. Pirkėjui įteikiama žaidimo kortelė, kurią nutrynus reikia surasti užrašą "Sveikiname". Tačiau ir laimingajam prekybininkai įsipareigoja sumokėti tik einamojo mėnesio šildymo sąskaitą, neviršijančią 500 litų. Akcijos rengėjai taip pat įspėja neketinantys mokėti uždelstų skolų.

"Taikome į aktualiausias ir opiausias pastarųjų dienų problemas. Ir tai veikia – matome pagal didėjantį pirkinių krepšelį. Jei iki 50 litų šiek tiek trūksta, žmonės paima papildomų prekių, kad galėtų dalyvauti akcijoje. Tai suprantama, nes pabrangęs šildymas tikrai skaudžiai smogė gyventojams. 500 litų už šildymą kiekvienam yra didelė suma", – komentavo "Iki" komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila.

Lemputės – pigiau

Jis taip pat atskleidė, kad nuo šiandien prekybos tinklas pradeda kitą su šių dienų aktualijomis susijusią akciją "Daugiau šviesos – mažiau išlaidų". Per ją visos energiją taupančios lemputės kainuos penkis litus.

"Tai glaudžiai susiję ir su mūsų deklaruojamomis vertybėmis – gamtos apsauga. Gyventojai ne tik sutaupys, bet ir tausos gamtą. Iš tikrųjų mes nuolatos skelbiame akcijas, susietas su šių dienų aktualijomis. Pavyzdžiui, nuo metų pradžios pakilus pridėtinės vertės mokesčiui darome nuolaidas vaisiams ir daržovėms. Tik šios akcijos taip nereklamuojamos, nes nuolaidos – gana įprastas dalykas", – teigė T.Vaišvila.

Pigesnė prabanga

O kitas prekybos tinklas klientus vilioja didžiulėmis nuolaidomis garsių prekės ženklų drabužiams. Iki šiol žymių gamintojų prekėmis negarsėjęs prekybos tinklas "Maxima" paskelbė 40 proc. nuolaidą "Pierre Cardin" apatiniam trikotažui, kojinėms ir pėdkelnėms. Pigiau galima įsigyti ir kitų prekių, pažymėtų pasaulyje garsių firmų ar dizainerių vardais.

"Dabar pramoninės, ne maisto prekės labai nepopuliarios, jų pardavimas kasdien mažėja. Taigi tiek gamintojai, tiek mes patys nusprendėme imtis veiksmų paskatinti prekybai, kad bent jau anksčiau užsakytos prekės negulėtų lentynose", – sakė bendrovės "Maxima LT" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė.

Ši akcija suorganizuota prekybos tinklo iniciatyva, atsisakant dalies pelno. Tačiau R.Saulytė patikino, kad sukruto ir gamintojai, tad panašių nuolaidų ateityje veikiausiai bus ir daugiau. Galbūt atsiras naujų prekės ženklų.

"Dabar žmonės stengiasi pirkti kuo mažiau nebūtinų prekių. Kokybės atsisakyti nenori, tačiau pirmenybę daugelis teikia kainai. Taigi nusprendėme pabandyti daryti nuolaidas brangesnėms kokybiškoms prekėms. Tokia akcija pas mus pirma, taigi kol kas negaliu pasakyti, kaip seksis. Žmonės domisi", – pasakojo prekybos tinklo atstovė.


Šiame straipsnyje: prekybos tinklaiprekybininkai

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių