- Remigijus Bielinskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.
„Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų. Tai leis iš esmės pagerinti eismo saugumą, išsprendžiant šiuo metu esamą didelio avaringumo problemą“, – rekonstrukcijos pradžios ceremonijoje kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76 kilometre penktadienį sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Rekonstrukcijos darbai prasidės kelio ruože nuo 72,5 iki 79 kilometro, jus už 55,8 mln. eurų iki kitų metų rudens atliks konkursą laimėjusi statybų bendrovė „Fegda“. Kelyje įrengtas pirmasis šalyje „žaliasis tiltas“ gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, sankirta, jungiamieji keliai.
Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų.
„Labai svarbu, kad šitoje geopolitinėje situacijoje tokio dydžio projektus – automagistrales, kurios jungia Šiaurės Europą su Vakarų, galima įgyvendinti labai greitai. Per ateinančius metus turėsime dvi atkarpas pilnai įrengtas – tai yra trumpiau negu metai, o iki 2024 metų turėsime užbaigtą visą šį ruožą“, – renginyje sakė „Fegdos“ vadovas Gediminas Gribulis.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiama, kad iki 2030 metų visas „Via Baltica“ ruožas Lietuvoje atitiktų aukščiausius reikalavimus.
„Via Baltica ypatingai svarbus kelias Lietuvai. Yra planas, kad iki 2030 metų visas ruožas nuo Lenkijos iki Latvijos atitiktų aukščiausius kelių reikalavimus – būtų saugus ir patogus“, – sakė LAKD vadovas.
Rekonstravus „Via Baltica“ kelią, kuris yra intensyviausias sunkiojo transporto eismo koridorius šalyje ir kuriuo per parą pravažiuoja apie 10 tūkst. automobilių, iš jų iki 60 proc. – sunkvežimiai, sumažės eismo įvykių, sutrumpės kelionės laikas, sumažės degalų sąnaudos.
Šuo metu vyksta kito „Via Baltica“ ruožo – nuo 79 iki 85 kilometro – rekonstrukcijos rangovo konkursas. Baigus projektavimą ketinama paskelbti konkursą ir ruožui nuo 56,8 iki 72,5 kilometro. Planuojama, kad ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 metų pradžioje.
Visą 268 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Šimkus: bankų mokėjimo krepšelis galėtų kainuoti 1 eurą1
Siūlydamas keisti pagrindinės mokėjimo sąskaitos reguliavimą Lietuvos bankas (LB) siekia, kad jos krepšelio kaina būtų prieinama daugeliui gyventojų, sako banko vadovas Gediminas Šimkus. Pasak jo, krepšelis, dabartiniais skaičiavi...
-
Ukrainos mokslininkų įdarbinimui šiemet numatyta skirti 1,2 mln. eurų
Ukrainos mokslininkų įdarbinimui šiemet planuojama skirti 1,2 mln. eurų, o nuo karo pradžios Lietuvos mokslo taryba (LMT) suteikė 2,9 mln. eurų šios šalies mokslininkams ir bendriems mokslo tyrimams. ...
-
Lietuvos ir Lenkijos dujotiekyje galėjo būti sumontuotos rusiškos detalės1
Pernai gegužę atidarytame strategiškai svarbiame Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) galėjo būti sumontuotos rusiškos detalės, atskleidė portalo „15min“ ir tiriamosios žurnalistikos centrų Lenkijoje, Latvij...
-
Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centrui pradeda vadovauti E. Lukošienė
Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centrui nuo pirmadienio pradeda vadovauti konkursą laimėjusi Eglė Lukošienė. ...
-
Įvardijo, kas lėmė muziejų bilietų kainų augimą
Eurostatui paskelbus, kad Lietuva pernai buvo trečia Europos Sąjungoje (ES) pagal muziejų, bibliotekų ir zoologijos sodų kainų augimą, šalies muziejų asociacija pastebi, jog tai buvo nulemta energinių kaštų didėjimo bei infliacijos. ...
-
Artėjant NATO viršūnių susitikimui prekybininkai lentynas pildo Aljanso vėliavomis10
Per NATO viršūnių susitikimą Vilniuje kai kurias sostinės gatves ir kitas vietas ruošiamasi puošti įvairių dydžių aljanso vėliavomis. Vėliavų gamintojai taip pat sako pastebintys, kad pardavėjai suskubo NATO vėliavas įtraukti...
-
Apie važiuojančius pirkti alkoholinius gėrimus svetur: turi būti super idėjinis pijokas74
Statistikams skelbiant, kad 2022 metais Lietuvoje alkoholio suvartojimas krito 7,4 proc., alkoholio gamintojai teigia, kad į tokius oficialius rezultatus reikėtų žiūrėti atsargiai – dėl tyrimo metodikos, į kurią įtraukiami tik legaliai Lietuvoj...
-
Klimatologai jau stebi stichinę sausrą – ūkininkai griebiasi už galvų8
Po šaltos pavasario pradžios gegužė Lietuvoje – išskirtinai saulėta ir sausesnė. Klimatologai sako, kad sausringumas šiuo metu yra padidėjęs, kai kuriuose vakariniuose šalies rajonuose stebima ir stichinė sausra, be to...
-
Tarnyba sustabdė „Sale“ ir kitų prekyviečių veiklas dėl maisto klastojimo3
Nustačius maisto klastojimo atvejus, Maisto ir veterinarijos tarnyba apribojo prekybos tinklo „Sale“ bei kitų įmonių ir prekyviečių veiklą. ...
-
Apie planus didinti išmokas tėvams: pinigais žmonių nepapirksime10
Nuo liepos planuojama didinti motinystės, tėvystės ir vaiko priežiūros išmokas. Seimui pritarus, būtinąjį stažą turintiems tėvams išmoka didėtų 92 eurais. Taip pat siūloma, kad nuo kitų metų mamoms ir tėčiams, kurie b...