- Remigijus Bielinskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.
„Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų. Tai leis iš esmės pagerinti eismo saugumą, išsprendžiant šiuo metu esamą didelio avaringumo problemą“, – rekonstrukcijos pradžios ceremonijoje kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76 kilometre penktadienį sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Rekonstrukcijos darbai prasidės kelio ruože nuo 72,5 iki 79 kilometro, jus už 55,8 mln. eurų iki kitų metų rudens atliks konkursą laimėjusi statybų bendrovė „Fegda“. Kelyje įrengtas pirmasis šalyje „žaliasis tiltas“ gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, sankirta, jungiamieji keliai.
Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų.
„Labai svarbu, kad šitoje geopolitinėje situacijoje tokio dydžio projektus – automagistrales, kurios jungia Šiaurės Europą su Vakarų, galima įgyvendinti labai greitai. Per ateinančius metus turėsime dvi atkarpas pilnai įrengtas – tai yra trumpiau negu metai, o iki 2024 metų turėsime užbaigtą visą šį ruožą“, – renginyje sakė „Fegdos“ vadovas Gediminas Gribulis.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiama, kad iki 2030 metų visas „Via Baltica“ ruožas Lietuvoje atitiktų aukščiausius reikalavimus.
„Via Baltica ypatingai svarbus kelias Lietuvai. Yra planas, kad iki 2030 metų visas ruožas nuo Lenkijos iki Latvijos atitiktų aukščiausius kelių reikalavimus – būtų saugus ir patogus“, – sakė LAKD vadovas.
Rekonstravus „Via Baltica“ kelią, kuris yra intensyviausias sunkiojo transporto eismo koridorius šalyje ir kuriuo per parą pravažiuoja apie 10 tūkst. automobilių, iš jų iki 60 proc. – sunkvežimiai, sumažės eismo įvykių, sutrumpės kelionės laikas, sumažės degalų sąnaudos.
Šuo metu vyksta kito „Via Baltica“ ruožo – nuo 79 iki 85 kilometro – rekonstrukcijos rangovo konkursas. Baigus projektavimą ketinama paskelbti konkursą ir ruožui nuo 56,8 iki 72,5 kilometro. Planuojama, kad ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 metų pradžioje.
Visą 268 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos pramonė sausį–kovą augo 0,1 proc.
Pramonės produkcijos vertė Lietuvoje sausį-kovą siekė 8,7 mlrd. eurų (to meto kainomis) ir, palyginti su 2023 metų tuo pat laiku, augo 0,1 proc. (palyginamosiomis kainomis). ...
-
Patarėjas: prezidentas – už progresyvumą didinant mokesčius gynybai6
Prezidento vyriausiasis patarėjas Frederikas Jansonas sako, kad šalies vadovas pasisako už progresyvumą didinant mokesčius šalyje gynybos finansavimo reikmėms. ...
-
Šilumininkas pasakė, kokia temperatūra turi būti patalpose: kitaip pažeidžiamos žmogaus teisės6
Dėl atšalusių orų Vilniui ir didelei daliai kitų šalies savivaldybių atnaujinus arba tęsiant šildymo sezoną, Lietuvos šilumos tiekėjų asociacijos prezidentas Valdas Lukoševičius sako, kad patalpų šildymas ne...
-
G. Nausėda su „Invegos“ vadovu aptars priemones gynybos pramonei, Ukrainos atstatymui
Prezidentas Gitanas Nausėda antradienį susitiks su Nacionalinės plėtros įstaigos „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) vadovu Dainiumi Vilčinsku. ...
-
Seimas svarstys naują paramos jaunoms šeimoms būstui įsigyti tvarką
Seimas svarstys, ar jaunoms šeimoms ir toliau leisti su valstybės parama įsigyti būstą aplink Vilniaus, Kauno, Klaipėdos didmiesčius esančiose savivaldybėse nustatant kai kuriuos barjerus. ...
-
Seime – paskutinis balsavimas dėl „Rheinmetall“ gamyklai palankių pataisų
Seime vyks galutinis balsavimas dėl Investicijų įstatymo pataisų, sudarančių palankesnes sąlygas dideliems Vakarų gamintojams, įskaitant ir Vokietijos karinės pramonės milžinę „Rheinmetall“, greičiau Lietuvoje statyti gamyklas. ...
-
G. Skaistė: į svarstomą steigti gynybos fondą būtų galima aukoti ir savanoriškai12
Vyriausybei planuojant steigti specialų fondą dėl tvaresnio gynybos finansavimo, pagrindines jo pajamas sudarytų papildoma dalis nuo mokesčių, tačiau kartu būtų galimos ir savanoriškos gyventojų ar verslo aukos, sako finansų ministrė Gintar...
-
Eurostatas: Lietuvos valdžios skolos santykis su BVP – tarp mažiausių ES1
Lietuvos valdžios skola pernai siekė 27,6 mlrd. eurų ir sudarė 38,3 proc. šalies bendrojo vidaus produkto (BVP) – šis rodiklis buvo mažesnis nei Europos Sąjungos (ES) vidurkis. ...
-
Eiles pasienyje su Baltarusija didina uždaryti punktai, patikra, stačiatikių Velykos3
Balandį pasienyje su Baltarusija vėl išaugusias vilkikų eiles lemia kovo pradžioje iki dviejų sumažintas pasienio punktų skaičius, sugriežtinta į Rusiją ir Baltarusiją gabenamų prekių patikra, taip pat sezoniškumas, papildomi leidim...
-
Alkoholio prekybos taisyklėse šalinami akis badantys trūkumai8
Seimo Ekonomikos komitetas pritarė alkoholio prekybos mugėse, parodose ir renginiuose taisyklių atlaisvinimui. Taip siekiama ištaisyti konkurenciją iškreipiančius trūkumus. ...