- Remigijus Bielinskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.
„Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų. Tai leis iš esmės pagerinti eismo saugumą, išsprendžiant šiuo metu esamą didelio avaringumo problemą“, – rekonstrukcijos pradžios ceremonijoje kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76 kilometre penktadienį sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Rekonstrukcijos darbai prasidės kelio ruože nuo 72,5 iki 79 kilometro, jus už 55,8 mln. eurų iki kitų metų rudens atliks konkursą laimėjusi statybų bendrovė „Fegda“. Kelyje įrengtas pirmasis šalyje „žaliasis tiltas“ gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, sankirta, jungiamieji keliai.
Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų.
„Labai svarbu, kad šitoje geopolitinėje situacijoje tokio dydžio projektus – automagistrales, kurios jungia Šiaurės Europą su Vakarų, galima įgyvendinti labai greitai. Per ateinančius metus turėsime dvi atkarpas pilnai įrengtas – tai yra trumpiau negu metai, o iki 2024 metų turėsime užbaigtą visą šį ruožą“, – renginyje sakė „Fegdos“ vadovas Gediminas Gribulis.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiama, kad iki 2030 metų visas „Via Baltica“ ruožas Lietuvoje atitiktų aukščiausius reikalavimus.
„Via Baltica ypatingai svarbus kelias Lietuvai. Yra planas, kad iki 2030 metų visas ruožas nuo Lenkijos iki Latvijos atitiktų aukščiausius kelių reikalavimus – būtų saugus ir patogus“, – sakė LAKD vadovas.
Rekonstravus „Via Baltica“ kelią, kuris yra intensyviausias sunkiojo transporto eismo koridorius šalyje ir kuriuo per parą pravažiuoja apie 10 tūkst. automobilių, iš jų iki 60 proc. – sunkvežimiai, sumažės eismo įvykių, sutrumpės kelionės laikas, sumažės degalų sąnaudos.
Šuo metu vyksta kito „Via Baltica“ ruožo – nuo 79 iki 85 kilometro – rekonstrukcijos rangovo konkursas. Baigus projektavimą ketinama paskelbti konkursą ir ruožui nuo 56,8 iki 72,5 kilometro. Planuojama, kad ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 metų pradžioje.
Visą 268 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
L. Kasčiūnas: čia gali būti visai išmanus projektas
Lietuva tikisi jau šį rudenį pasirašyti ketinimų protokolą su JAV gynybos pramonės milžine „Northrop Grumman“ dėl 30 mm kalibro šaudmenų gamybos linijos, sako krašto apsaugos ministras. ...
-
Prezidentūros raginimai Seimui: reikia labiau atsižvelgti į vyresnio amžiaus žmonių interesus
Prezidento Ekonominės ir socialinės politikos grupės vyriausioji patarėja Irena Segalovičienė ragino Seimą labiau atsižvelgti į vyresnio amžiaus žmonių interesus. Pasak jos, šiandieninė senjorų padėtis bei jų skurdo rizikos rodikliai ten...
-
Vyriausybė pritarė siūlymui paskolas refinansuoti greičiau ir paprasčiau
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos kartu su Lietuvos banku (LB) parengtam būsto paskolų refinansavimo įstatymo projektui, kuriuo siūlo paskolos procesą padaryti greitą, paprastą ir nemokamą. Pataisas dar turės priimti Seimas. ...
-
G. Nausėda pasirašė pataisas dėl naminukės legalizavimo kaimo turizmo sodybose1
Prezidentas Gitanas Nausėda pasirašė įstatymo pataisas, kuriomis Seimas leido ūkininkų kaimo turizmo sodybose legaliai gaminti naminukę. ...
-
Vyriausybei siūloma skirti dar 42 mln. eurų „Via Baltica“ ir A. Meškinio tilto statyboms4
Vyriausybė skyrė dar 42,3 mln. eurų biudžeto lėšų tarptautinės automagistralės „Via Baltica“ bei A. Meškinio tilto per Nerį Kaune rekonstrukcijai. ...
-
Kaimo reikalų komitetas – už teisės medžioti paveldėjimą vienam įpėdinių
Seimo Kaimo reikalų komitetas trečiadienį pritarė siūlymui, kad mirus medžioklės ploto savininkui, leidimą medžioti be konkurso paveldėtų tik vienas jo įpėdinių, o ne visi, kaip siūlo kai kurie Seimo nariai. ...
-
Užimtumo tarnyba: keičiasi darbdavių požiūris į grįžusius iš užsienio lietuvius1
Keičiasi darbdavių požiūris į emigrantus, rodo Užimtumo tarnybos inicijuota šalies darbdavių apklausa. Šalies darbdaviams susiduriant su kvalifikuotų darbuotojų trūkumu, jie pradėti labiau vertinti dėl įgytos patirties užsienyje ir ...
-
G. Skaistė apie kitų metų biudžetą: diržų veržtis nereikės
Finansų ministerijai rengiant kitų metų biudžeto projektą, ministrė Gintarė Skaistė sako, kad dėl teigiamų šalies ekonominių rodiklių kitąmet „diržų veržtis nereikės“. Politikės teigimu, biudžeto prioritetinėmis sritimis ...
-
Restoranams planuojant protestą G. Skaistė: nemanau, kad PVM sumažinimas sektoriui būtų tikslingas1
Baltijos šalių maitinimo ir restoranų sektoriaus įmonėms spalio pabaigoje planuojant streiką dėl, jų teigimu, per didelio pridėtinės vertės mokesčio (PVM), finansų ministrė Gintarė Skaistė nemano, kad PVM sumažinimas sektoriui būtų tei...
-
Pirmąjį metų pusmetį Lietuvos aukštųjų technologijų sektoriaus eksportas augo 12 proc.
Viso lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė pirmąjį metų pusmetį siekė 12,1 mlrd. eurų ir buvo šiek tiek (1,2 proc.) mažesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. ...