Monika Ra apie „influencerių“ mokymus: jeigu nepasiruošęs – nepradėk Pereiti į pagrindinį turinį

Monika Ra apie „influencerių“ mokymus: jeigu nepasiruošęs – nepradėk

2025-01-30 12:30

Jei šiuo metu esate kryžkelėje, rinkdamiesi karjeros kelią ar norite išmokti naujo amato, galbūt verta atkreipti dėmesį į Užimtumo tarnybos Lietuvoje organizuojamus nuomonės formuotojų-influencerių mokymus. Čia dalyviai mokosi socialinių tinklų valdymo, kūrybinių strategijų ir asmeninio prekės ženklo kūrimo.

Monika Ra apie „influencerių“ mokymus: jeigu nepasiruošęs – nepradėk
Monika Ra apie „influencerių“ mokymus: jeigu nepasiruošęs – nepradėk / freepik, LNK nuotr.

Nuomonės formuotoja Monika Ra plačiau papasakojo apie nuomonės formuotojų-influencerių mokymus ir kokia ateitis jų laukia.

– Visi juokiasi iš „Instagram“ mokymų, bet tik geras marketingo specialistas gali suvaldyti instagramą. Mokymuose yra mokoma marketingo pagrindų. Ir jeigu juos išmoksi, galėsi bet kur panaudoti, ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir gyvenime, santykiuose. Mokiniai per pirmą pamoką dažniausiai sako, kad tikėjausi, jog mokysimės, kaip nuotrauką įkelti. Reikia suprasti pačio marketingo pagrindus, visur jų prireiks, bet kuriam verslui.

– Kaip vyksta mokymai? Ar žmonės išklauso paskaitų, ar daro namų darbus?

– Mokymai vyksta „Zoom“ platformoje. Viena pamoka trunka tris valandas, ir po jos sunkiausia dalis – praktika. Aš daug metų vedu mokymus. Žmonės nusiperka kursą arba įrašą, peržiūri ir sako, kad suprato. Bet kai reikia tą „supratau“ pritaikyti praktiškai, gaunasi, kad nieko nesuprato.

Pexels nuotr.

– Kaip gali atrodyti praktinė užduotis?

– Skiriame 30 minučių, per kurias jie atsakinėja, rašo, rodo, kaip padarytų, ir siunčia linkus. Aš visą laiką sakau, jeigu nepasiruošęs, nepradėk.

– O kaip reikia pasiruošti?

– Pasipraktikuoti, duoti man, kad patikrinčiau, ar viskas gerai, ir tik tada gali pradėti dirbti.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

– O morališkai pasiruošti reikia? Jeigu tampi matomas socialiniuose tinkluose, jeigu save afišuoji, tai irgi yra tam tikras barjeras, kurį žmonėms psichologiškai reikia peržengti, nes dėmesiui ir galbūt kritikai ne visi yra pasiruošę.

– Juokingiausia yra tai, kad visi sako, jog nesvarbu kritika, mes ją priimame. Bet iš savo klientų patirties sakau, kad tik kažkas pakomentuoja, ir jau viskas – tragedija. Psichologiškai reikia pasiruošti, ir jeigu tu labai jautriai priimi žodžius arba labai jautriai reaguoji į tai, net neik. Tai neišvengiama, nes jeigu tu nesulauki kritikos, vadinasi, tu nesi geras influenceris. Turi būti pasiruošęs.

– Daugelis įsivaizduoja, kad influenceris yra jaunas žmogus. Ar yra vyresnių žmonių tokiuose mokymuose?

– Taip, žinoma, turiu 60 metų moterį. Dauguma nesupranta, kas yra influenceris. Instagramas ir socialinių tinklų vedimas yra verslas, lygiai toks pats verslas, kaip ir kiti verslai. Turi turėti strategiją, turėti investicijas į reklamą, turi suprasti, ką tu parduodi. Ateina 60 metų žmonės, nes jie suvokia, kokie tai yra pinigai, ir kokią paslaugą ar prekę po to galės išparduoti.

– Kuo toliau, tuo labiau visi supranta, kad monetizavimas gali generuoti dideles pajamas. Kita vertus, konkurencija, norinčių tuo užsiimti, irgi auga. Kokią ateitį prognozuojate tiems, kurie nori iš to gerai gyventi?

– Labai gerą. Čia vienintelė vieta, dėl to, kad „YouTube“, „Instagramas“ dabar jau vis labiau ir labiau perima. Tai yra ta vieta, kur žmonės vis daugiau ir dažniau praleidžia laiko.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų