Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotoja Giedrė Sinkevičė plačiau pakomentavo apie organizuojamus nuomonės formuotojų mokymus:
– Stebint rinką, skaitmenizaciją ir matant, kad rinkodaros elementai ir priemonės keičiasi, tokios mokymo programos ateina ir į Užimtumo tarnybą. Turime pirmą kregždę – būtent šią mokymo programą, kuri atsirado visai neseniai ir buvo užregistruota mokymo teikėjo. Kol kas ji yra vienintelė pas mus. Besimokančiųjų buvo tik devyni. Baigę šią mokymo programą, trys įsidarbino pagal darbo sutartį, likusieji pradėjo dirbti savarankiškai.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
– Kokias galimybes turi jaunuoliai, norintys būti jutubo ar instagramo žvaigždėmis, patekti per šią priemonę būtent į tokius mokymus?
– Savarankiškai gali patekti bet kas, nes ši mokymo programa yra skelbiama viešai ir, susimokėję pinigus, bet kurie jaunuoliai gali mokytis ir tapti jutubo žvaigždėmis ar socialinių tinklų ir medijų specialistais.
Bet jeigu kalbėtume apie Užimtumo tarnybą, tai ji turi labai aiškius prioritetus, ir jos tikslas yra atliepti darbo rinkos poreikius. Jeigu matome, kad laisvų darbo vietų šiai kategorijai daugės, tai mūsų tikslas ir bus kuo daugiau asmenų nukreipti būtent į tokias profesijas. Kol kas tokių indikacijų dar nematome, laisvų darbo vietų neturime, ir kol kas nesignalizuojama apie tai.
Labai palengva einame į šią rinką ir ruošiame tokius specialistus, kurie ateityje, manau, sudarys didelę dalį visos rinkodaros, nes skaitmeninė rinkodara keičiasi. Kažkada rinkodaristai eidavo nuo durų prie durų pardavinėdami prekes, kažkada lankstinukus platino, kažkada reklamas skelbdavo laikraščiuose, o dabar būtent socialinės medijos yra mūsų veidas, ir nuomonės formuotojai bus galbūt pagrindiniai elementai socialinėse medijose.
Naujausi komentarai