- Kornelija Mykolaitytė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad reikalinga turėti ilgalaikę valstybinių kelių plėtros strategiją iki 2035 metų, kad būtų įmanoma depolitizuoti sprendimus.
„Kalbant apie Vyriausybės darbus, pirmas dalykas – mums reikia ilgalaikės valstybinių kelių plėtros strategijos iki 2035 metų, kad žinotume, kas kada bus padaryta, ir tokiu būdu kuo labiau depolitizuotume sprendimus“, – antradienį „Vilnius GreenTech“ forume sakė M. Skuodis.
Pasak jo, taip pat reikalingas didesnis savivaldybių įtraukimas.
„Šiandien, atrodo, iš Vyriausybės pusės skiriame pakankamai įspūdingas lėšas savivaldybėms tvarkyti savivaldybių kelius ir gerinti susisiekimą, tačiau pažiūrėjus į įvairiausius apribojimus, kyla klausimų, ar jos yra įgalintos priimti sprendimus. Antra kryptis – pertvarkant visą kelių finansavimo sistemą daugiau teisių ir galių suteikti savivaldybėms, lygiai taip pat prašant ir skaidrumo, aiškių kriterijų, kodėl priimami vieni ar kiti sprendimai“, – sakė susisiekimo ministras.
Kalbėdamas apie geležinkelio liniją „Rail Baltica“, M. Skuodis sakė, kad jo pozicija yra orientuotis į ambicingus terminus.
„Terminas, kurio siekiame, yra 2026 metai. Deja, kalbant su mūsų kaimynais dėl termino diskusijų vyksta įvairių, bet aš laikausi pozicijos, kad reikia orientuotis į ambicingus terminus ir jeigu jau artėjant tam terminui matysime, kad kažką reikia koreguoti, tada galbūt galėtume svarstyti ir kitas datas. Šiuo metu yra 2026 metai. Tai projektas, kuris pakeis mūsų susisiekimą ir susisiekimo sistemą iš esmės“, – sakė M. Skuodis.
Kalbėdamas apie susisiekimą oru, jis akcentavo infrastruktūros darbus ir strateginių krypčių užtikrinimą.
„Kalbant apie aviacijos sektoriaus plėtrą ir oro uostų plėtrą, planuojame orientuotis į naują infrastruktūrą Vilniuje, sutvarkyti Palangos oro uostą kilimo-tūpimo taką, tam tikri darbai reikalingi ir Kauno oro uoste, kad galėtume padidinti keleivių srautą, nes mūsų bendras aptarnaujamų keleivių pajėgumas yra maždaug 5 mln., o duomenys rodo, kad 2019 metais buvo aptarnauta 6,5 mln. keleivių“, – sakė M. Skuodis.
„Antras darbas yra strateginių krypčių užtikrinimas, kad jei valstybei, valstybės ekonomikai, verslui reikalingos tam tikros kryptys, kad mūsų oro uostai galėtų jas inicijuoti (valstybei – ELTA) pasidalijant riziką su privačiu sektoriumi. Tam numatyti konkretūs darbai, kad pasiūlytume konkretų modelį, kaip ta rizika galėtų būti pasidalijama“, – sakė susisiekimo ministras.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas linkęs suteikti daugiau laisvės savivaldybėms tvarkant vietinės reikšmės kelius
Seimas linkęs pritarti siūlymui padidinti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimą, skiriamą vietinės reikšmės keliams, savivaldybių nuosavybėn perleidžiant daugiau valstybei priklausančių rajoninių kelių. Parlamento si...
-
Profesorė apie šalies ekonomiką: žmonės gyvena patį geriausią laikotarpį, kiek esame gyvenę2
Lietuvoje šiemet augant gyventojų pajamoms, perkamoji galia taip pat toliau didės, sako SEB banko ekonomistas Tadas Povilauskas. ...
-
VMVT direktorė – apie pokyčius, naujas galimybes visuomenei ir paukščių gripą3
Praėjus 10 mėnesių po Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) reformos, institucijos direktorė Audronė Mikalauskienė teigia, kad pertvarkos metu pavyko skaitmenizuoti ir automatizuoti pagrindinius procesus. Šios skaitmenizacijos metu,...
-
Ekonomistai: pavyko išvengti blogiausio scenarijaus4
Ukrainai nuo sausio 1 d. sustabdžius rusiškų gamtinių dujų tranzitą į Europą, ekspertai teigia, kad tai lėmė dujų kainų šuolį Europos rinkose. Tačiau ekonomistas Marius Dubnikovas pažymi, kad kaina jau leidžiasi žemyn, o neįprast...
-
Viename Lietuvos mieste pabrango parkavimas: panaikintas ir svarbus patogumas2
Šiauliuose nuo sausio pabrango parkavimas miesto centre, o vairuotojai už automobilių stovėjimą nebegali atsiskaityti per mobiliojo ryšio operatorius. Kad nepatirtų nuostolių, tokį sprendimą priėmė pati UNIPARK bendrovė. Tik esą juos ...
-
Šokiruojanti tiesa: daugiau nei 100 verslo subjektų pažeidė reklamos įstatymą?1
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), praėjusiais metais atlikusi apie 3 tūkst. skleidžiamos reklamos patikrinimų, daugiau nei 100 verslo subjektų pateikė rekomendacijas dėl skleidžiamos jų kosmetikos gaminių reklamos. ...
-
Seimo komitetas skubina perkelti šalies bitininkystei palankią ES Medaus direktyvą2
Parlamentinis Kaimo reikalų komitetas ragina Žemės ūkio ministeriją nelaukti 2025-ųjų gruodžio 14-osios ir greičiau parengti pataisas dėl Europos Sąjungos (ES) vadinamosios Medaus direktyvos perkėlimo į Lietuvos teisę. Tokiu atveju keistųsi ir g...
-
Ruošiamasi atnaujinti Antaniškių parko estradą Radviliškyje
Radviliškio rajono valdžia planuoja per dvejus metus atnaujinti buvusią Antaniškių vasaros estradą – apie 5 mln. eurų kainuosiančius darbus tikimasi pradėti šiemet. ...
-
Internete kylančių iššūkių akivaizdoje ES stiprina skaitmeninį raštingumą2
Pernai galutinai pasibaigus teismams su nekilnojamojo turto bendrove „Darnu Group“ Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) ruošiasi atnaujinti prieš metus iš jos atgautą 7,26 hektaro ploto teritoriją Vilnia...
-
„Eurovizijos“ atrankos dalyvė atskleidė paslapčių: kiek kainuoja sudalyvauti šiame konkurse?19
Jau šiandien prasidės pirmasis „Eurovizijos“ pusfinalis, į kurį pateks du dalyviai, siekiantys atstovauti Lietuvai „Eurovizijos“ konkurse. Pusfinalį bus galima stebėti 21 val. per LRT televiziją. Pirmą kartą „Eurovi...