Liepos pabaiga – darbymetis vežėjams

Praėjusį savaitgalį Latvijos ir Rusijos pasienyje vėl kaupėsi sunkvežimių eilės. Vairuotojai skundėsi laukiantys daugiau nei parą. Didesnes eiles lėmė Europoje įsibėgėjantis atostogų sezonas ir karščiai.

"Liepos pabaigoje, rugpjūčio pradžioje kiek padidėja krovinių srautas, nes Vakarų ir Pietų Europos gamintojai, tiekėjai stengiasi įvykdyti užsakymus iki prasidedant atostogoms rugpjūtį", – aiškino vežėjų asociacijos "Linava" prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Tačiau ir be to, savaitgaliais sunkvežimių srautas didesnis. "Tai įprasti sezoniniai ir savaitiniai pokyčiai. Per savaitgalį sunkvežimių susikaupia, o pirmosiomis savaitės dienomis srautas stabilizuojasi", – kalbėjo pašnekovas.

Vieno iš laukiančių vilkikų vairuotojas tikino, kad pervežimo įmonės, kurios anksčiau krovinius į Rusiją vežė per Baltarusiją, dabar transportą nukreipia per Latviją, dėl neva Baltarusijoje nuo liepos įsigaliojusio naujo mokesčio. Tačiau A.Kondrusevičius tikino, kad jokių naujų mokesčių neatsirado. Prie sezoninių svyravimų prisideda nebent neįprasti šiems metams karščiai, dėl kurių ribojamas sunkvežimių eismas Baltarusijoje. Dėl šios priežasties dalis vežėjų į Rusiją keliauja ne per Baltarusiją, o per Latvijoje esantį Terechovo postą. Apie sunkvežimių eismo ribojimą vakar paskelbė ir keli Ukrainos pietryčių miestai.

Per parą Terechovo poste patikrinama ir Latvijos ir Rusijos sieną kerta apie 600–900 krovininių automobilių bei apie 800 lengvųjų automobilių. Pirmadienį prieš pietus Terechove laukė apie 240 sunkvežimių ir 120 lengvųjų automobilių. Per valandą buvo patikrinama ir leidžiama kirsti sieną vidutiniškai 14 sunkiasvorių transporto priemonių ir 20 lengvųjų automobilių. Latvijos pasienio pareigūnų teigimu, toks transporto srautas – įprastas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių