Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje

  • Teksto dydis:

Eurolyga paskyrė apdovanojimus produktyviausią rinkodarą demonstruojančioms Eurolygos bei Europos taurės krepšinio turnyrų komandoms.

Tarp geriausiųjų pateko ir Kauno „Žalgiris“, rinkimuose užėmęs antrą vietą ir taip gavęs garbingą, sidabrinį apdovanojimą.

Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už atnaujintą interneto televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.

Visi finalininkai buvo įvertinti už komercinius projektus, žiniasklaidos ir technologijų sumanymus, gerbėjų užimtumo didinimą, bilietų pardavimo gerinimą bei komandos ženklo kūrimo procesą.

Auksinis apdovanojimas atiteko Miuncheno „Bayern“ (Vokietija) komandai, o trečioje vietoje liko Vitorijos „Laboral Kutxa“ (Ispanija).

Tarp pretendentų atsiimti prizus už gerus rezultatus rinkodaros srityje taip pat buvo Stambulo „Daruššafaka Doguš“ (Turkija), Milano „EA7 Emporio Armani“ (Italija), Krasnodaro „Lokomotiv Kuban“ (Rusija), Atėnų „Panathinaikos“ (Graikija) ir Valensijos „Basket“ (Ispanija) komandos.


Šiame straipsnyje: Žalgirisrinkodarasportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių