Virš Hadsono upės – siaubo spektaklis Pereiti į pagrindinį turinį

Virš Hadsono upės – siaubo spektaklis

2009-08-10 23:59
Operacija: gelbėtojai Hadsono upėje tebeieško katastrofos aukų.
Operacija: gelbėtojai Hadsono upėje tebeieško katastrofos aukų. / AFP nuotr.

Net ir patyrę tyrėjai negali suvokti, kaip galėjo atsitikti, kad giedrą dieną susidūrė du orlaiviai. Virš Hadsono upės šeštadienį įvykusi katastrofa nusinešė 9 žmonių gyvybę.

Nukrito kaip akmuo

Avarija įvyko tarp Naujojo Džersio Hobokeno ir Niujorko Manhatano rajonų. Incidento, kuris įvyko netrukus po vidurdienio (19 val. Lietuvos laiku), karštą vasaros dieną, liudininkais tapo daug žmonių. Gatvėse prie upės buvo pilna vietos gyventojų ir turistų.

Sraigtasparnis "Eurocopter AS350", kuriuo skrido penki italų turistai ir pilotas, susidūrė su vienmotoriu lėktuvu "Piper PA32", kuriuo skrido du keleiviai, tarp jų – vienas vaikas, ir pilotas.

"Sraigtasparnis krito į vandenį kaip akmuo, – televizijai NY1 pasakojo viena moteris. – Mačiau metalo gabalą, mačiau sraigtasparnį, tas sraigtasparnis nukrito, ir viskas. Negirdėjau jokio triukšmo, nemačiau jokių dūmų ar ugnies."

Stebuklo nesitiki

"Ištrauktos trys aukos", – vėlai šeštadienį per spaudos konferenciją sakė Nacionalinės transporto saugumo tarybos vadovė Debbie Versman. Ji pabrėžė, kad naktį paieškos operacija buvo nutraukta.

Žiniasklaida pranešė, kad praėjus kelioms valandoms po avarijos iš upės buvo ištraukti dviejų suaugusiųjų ir vieno vaiko lavonai. D.Hersman sakė negalinti patvirtinti tų trijų žuvusiųjų tapatybės ir to, ar jie buvo sraigtasparnyje, ar lėktuve.

Anksčiau šeštadienį Niujorko meras Michaelas Bloombergas spaudos konferencijoje sakė, jog tai, kas prasidėjo kaip gelbėjimo operacija, netrukus virto lavonų paieškos operacija. Pasak mero, to incidento nebuvo įmanoma išgyventi. Po šios katastrofos, anot jo, išgyvenusių nebus.

Bandė perspėti

D.Hersman taip pat nurodė, kad narai aptiko sraigtasparnio nuolaužas ir ieškojo lėktuvo. Jų darbą apsunkina srovė ir pastas matomumas gilumoje. Net ir radus visus orlaivių fragmentus, tai nepadės tyrėjams išsiaiškinti, kodėl įvyko katastrofa. Mat tokio tipo orlaiviuose dažniausiai nebūna viską fiksuojančios įrangos, kuri vadinama juodąja dėže.

Kol kas pavyko nustatyti, kad abiejų orlaivių lakūnus buvo bandoma perspėti. Dispečeris buvo pasiuntęs signalą, tačiau atsakymo nesulaukė.

Virš Hadsono upės visuomet skraido daug orlaivių. Lakūnai, skraidinantys lėktuvą aukščiau nei 300 m, patys gali rinktis skrydžio aukštį ir greitį.

Sausį skrisdamas virš Niujorko sugedo "US Airways" lėktuvas "Airbus", bet jo pilotas sėkmingai nutūpė ant vandens Hadsono upėje, prie pat Manhatano. Tada niekas nežuvo. Abu to lėktuvo varikliai sustojo susidūrus su laukinių žąsų pulku.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų