Šveicarų laikrodžiai vis dar tokie pat tikslūs, tik nebe tokie populiarūs. Pirkėjų sumažėjo dėl daugelio priežasčių – į Europą atvyksta mažiau turistų, kurių tikslas - apsipirkti, o ir milžiniškoje Kinijos rinkoje paklausa krito – Pekinui ėmus kovoti su kyšininkavimu, nuperkama mažiau prabangių laikrodžių (jie buvo populiarūs kaip kyšis). Be to, dalis renkasi išmaniuosius laikrodžius. Tad klientus mėginama išlaikyti mažinant kainas.
„Prieš vadinamąją krizę, daugelis laikrodžių gamintojų buvo pamišę dėl kainų, nes, žinoma, kai kuriems jų klientams niekada nerūpėjo, kad kaina labai didelė. Dabar laikai keičiasi, turime prisitaikyti“, – teigia laikrodžių kompanijos „Zenith“ vadovas Aldo Magada.
Plačiau apie tai – LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ reportaže.
Naujausi komentarai