Honkongo oro linijos „Cathay Pacific“ dėl pandemijos patyrė rekordinių nuostolių

Honkongo oro linijų bendrovė „Cathay Pacific“ trečiadienį paskelbė, kad 2020 m. dėl pandemijos patyrė 2,8 mlrd. dolerių nuostolių ir įspėjo dėl ilgo kelio atsigavimo link.

Valdybos pirmininkas Patrickas Healy'is apibūdino 2020-uosius kaip „sudėtingiausius“ per 70 metų oro linijų istoriją ir teigė, kad dabar daug kas priklausys nuo vakcinacijos kampanijų efektyvumo.

„Jokiu būdu nėra aišku, kokia bus pandemijos raida ir jos poveikis per ateinančius mėnesius“, – įspėjo P. Healy'is, pridurdamas, jog kompanija skaičiuoja, kad keleivių skaičius 2021 m. išliks „gerokai žemesnis“ už priešpandeminį lygį.

Bendrovės patirti nuostoliai buvo didesni, nei rodė „Bloomberg News“ atlikti skaičiavimai.

„Cathay Pacific“ 2020 m. patyrė 2,8 mlrd. dolerių nuostolių ir metams bėgant jie vis labiau augo. Antro pusmečio nuostoliai sudarė 1,52 mlrd. dolerių, kai per pirmus šešis metų mėnesius vežėja patyrė 1,28 mlrd. dolerių nuostolių.

Pajamos buvo kiek geresnės nei tikėtasi ir sudarė 6,05 mlrd. dolerių.

Kaip ir daugelio kitų oro linijų, „Cathay Pacific“ veikla per pandemiją ženkliai sumenko. Tačiau vežėja į 2020-uosius įžengė jau patekusį į pažeidžiamą padėtį – kai atsirado koronavirusas, Honkongas jau buvo paniręs į recesiją, o „Cathay Pacific“ veikla buvo nuostolinga, miestą-valstybę 2019 m. talžiusiems prodemokratiškiems protestams nusmukdžius klientų skaičių, ypač iš pelningos žemyninės Kinijos rinkos.

Vežėja taip pat sulaukė valdžios institucijų Pekine bausmės, nes keli bendrovės darbuotojai prisijungė ar pareiškė paramą šiems protestams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių