Visi žmonės mėgsta skaičiuoti pinigus, o ypač svetimus. Būtent tokiems mėgėjams pasirodė informacija apie “Facebook” kompanijos pajamas ir pelną už pirmąjį 2011 metų pusmetį. Nors “Facebook” vis dar yra privati kompanija ir viešai neskelbia savo finansinių ataskaitų, tačiau analitikai atliko apytikslius paskaičiavimus ir teigia, kad įmonės pajamos vis dar auga kaip ant mielių.
“Reuters” duomenimis, per 2011 metų pirmuosius šešis mėnesius “Facebook” pajamos buvo apytiksliai 1.6 mlrd. JAV dolerių, o grynas pelnas – pusė milijardo. Palyginus su praeitų metų skaičiais, šie rodikliai išaugo dvigubai. Be abejo, įdomu, koks gi yra tokių pajamų šaltinis. Pirmiausiai, tai yra reklamos parodymai. Anot kompanijos “eMarketer” birželio mėnesį atlikto tyrimo, “Facebook” pagal reklamos parodymus išsiveržė į pirmą vietą JAV su 17.7 proc. rinkos, aplenkdama “Yahoo”, kuri nukrito į antrąją vietą su 13.1 proc., trečioje vietoje yra “Google” su 9.1 proc. rinkos. Būtent tai yra pagrindinė šoktelėjusių pajamų priežastis, ir panašu, kad tendencijos nežada keistis.
Bet tai nėra vienintelis “Facebook” pajamų šaltinis – be reklamos, yra dar ir “Facebook Credits” pinigai, kurie turėtų atnešti dar didesnes pajamas, jeigu bus paleista socialiniam tinklui skirtų programėlių parduotuvė, apie kurią užkulisiuose kalbama jau seniai. Be to, “Facebook” pasiima 30 proc. nuo tinklo žaidimuose perkamų virtualių prekių.
Naujausi komentarai