Pritrūkus finansavimo, viena didžiausių kelių ir tiltų tiesimo bendrovių "Panevėžio keliai" stabdo Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybas.
"Kadangi stabdymo procesas jau prasidėjęs, kitaip šiomis dienomis jo pakreipti negalime. Po savaitgalio - gruodžio 18 dieną - į objektą nebeplanuojame grįžti. Nebeužsakome medžiagų tolesniems darbams. Tačiau manome, kad po mėnesio-dviejų - maždaug kitų metų vasarį - galėtume atnaujinti darbus, su sąlyga, jei gausime pinigų arba bus labai aiškios datos, kad tie pinigai bus sumokėti", - BNS sakė bendrovės "Panevėžio keliai" atstovė Rasa Čepienė.
Anot jos, Vilniaus savivaldybė, nepaisant sunkios ekonominės padėties, jau sumokėjo dalį skolos - pervesta 9,7 mln. litų, iš jų 840 tūkst. litų savivaldybės lėšų ir apie 9 mln. litų Europos Sąjungos lėšų.
"Savivaldybė labai rimtai sureagavo į problemą, paspartino ES pinigų išmokėjimą. Manau, kad miesto valdžios požiūris yra labai rimtas. Kita vertus, įsiskolinimas dar labai didelis ir kol vykdomi darbai, jis nuolat auga", - sakė R.Čepienė.
Jos duomenimis, gruodžio 1-ąją vakarinio aplinkkelio pirmajame etape (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės) "Panevėžio keliai" kartu su "Kauno tiltais" atliko darbų už 49,8 mln. litų, o sumokėta 15,7 mln. litų.
Vakarinio aplinkkelio vadinamajame IA etape (Lazdynų tilto rekonstrukcija) vien tik Panevėžio įmonė atliko darbų 19,39 mln. litų, ir nė viena sąskaita kol kas neapmokėta. "Kauno tiltai", kurie yra pagrindiniai rangovai šiame projekte, neskelbia, kiek jiems skolinga savivaldybė.
Nuo gruodžio 18 dienos Vilniaus vakarinio aplinkkelio objektuose nebedirbs ir 42 subrangovų organizacijos.
Lazdynų tilto rekonstrukciją buvo planuota baigti iki 2010 metų rugpjūčio, o pirmojo etapo statybą - iki 2010 metų gruodžio pabaigos.
Naujausi komentarai