Kelionė tarp Vilniaus ir Minsko – beveik valanda trumpesnė Pereiti į pagrindinį turinį

Kelionė tarp Vilniaus ir Minsko – beveik valanda trumpesnė

2011-05-30 14:03
Kelionė tarp Vilniaus ir Minsko – beveik valanda trumpesnė
Kelionė tarp Vilniaus ir Minsko – beveik valanda trumpesnė / Mindaugo Vaičiulio (BFL) nuotr.

Gegužės 29 d., 10.45 val., iš Minsko į Vilnių atvyko pirmasis traukinys, 205 km atstumą tarp dviejų sostinių įveikęs per 3 val.

Anksčiau kelionė tarp Vilniaus ir Minsko trukdavo 3 val. 51 min.Aktyviai bendradarbiaujant su Baltarusijos geležinkelių kolegomis buvo sutrumpintos keleivių kontrolės procedūros Gudagojaus (Baltarusija) ir Kenos geležinkelio stotyse, sumažinta sustojimų Baltarusijos teritorijoje bei sutrumpintas jų laikas.AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus dr. Raimondo Burkovskio teigimu, trys valandos – ne riba.

„Planuojame, kad jau 2013 m., atlikus geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus bei pradėjus Vilniaus geležinkelio stotyje taikyti keleivių patikros procedūras, tarp Vilniaus ir Minsko pradės kursuoti modernūs dyzeliniai traukiniai, – sakė R. Burkovskis. – Tai leis kelionės laiką sutrumpinti dar pusvalandžiu, iki 2 val. 30 min“.

Ruožu Vilnius–Minskas kiekvienais metais keliauja apie 100 tūkst. keleivių. Atsižvelgdami į tai, bei įvertindami Lietuvos ir Baltarusijos siekius jau nuo kitų metų pradėti taikyti abiejų šalių piliečiams, gyvenantiems 50 km atstumų nuo valstybės sienos, supaprastintas vizų išdavimo ir sienų kirtimo procedūras, Keleivių vežimo direkcijos specialistai prognozuoja, kad ateityje keleivių skaičius tik augs.

Numatoma, kad tarp sostinių kursuos keturi modernūs dyzeliniai traukiniai. Tačiau, pasak R. Burkovskio, svarbiausia yra tai, kad, 2014-ųjų pabaigoje, įgyvendinus ruožo Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektą, kelionės laikas turėtų dar labiau sutrumpėti.

„Planuojame, kad jau 2015-aisiais kelionė tarp Vilniaus ir Minsko tetruks apie dvi valandas, – sakė R. Burkovskis. – Ji taps ne tik patrauklesnė greičio atžvilgiu, bet ir žymiai patogesnė, kadangi tarp sostinių ims kursuoti elektriniai traukiniai“.

Įgyvendinus Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektą, kurio Lietuvos dalies nuo valstybės sienos iki Naujosios Vilnios darbų vertė siekia 76 mln. Lt, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų