Iš Druskininkų į Vilnių sekmadienio vakarą važiavę keleiviai pasipiktino įžūliu, pavojų aplinkiniams kėlusiu „Ecolines“ autobuso vairuotojo elgesiu.
“Sekmadienio vakarą, maždaug tarp pusės septynių ir septynių, važiavome keliu iš Druskininkų pusės link Vilniaus. Iki sostinės dar buvo apie trisdešimt kilometrų, automobilių buvo gana daug, kai staiga išniro geltonas dviaukštis „Ecolines“ autobusas. Mes lengvaisiais automobiliais važiavome maždaug 90-100 kilometrų per valandą greičiu, o jis visus lenkė ir, kadangi priešpriešinis eismas buvo intensyvus, vis signalizuodamas stumdavo automobilius į šoną, versdamas juos staigiai stabdyti“, - pasakojo pasipiktinusi moteris.
Kiti automobilių vairuotojai taip pat susierzino, bandė jam grūmoti ir signalizavo, tačiau autobusas toliau įžūliai skynėsi kelią į priekį. „Kiek matėme, keleivių viduje nebuvo, jie tikrai būtų neleidę jam taip elgtis. Tačiau juk lengvai galėjo atsitikti nelaimė. Beveik toje pačioje vietoje vakar žuvo žmogus, ten kelio sąlygos sudėtingos. Likome priblokšti tokio vairuotojo elgesio“, - negalėjo atsistebėti vilnietė, pasakojusi, kad autobuso vairuotojui toli nuskubėti nepavyko - prie Trakų Vokės matė jį visgi strigusį kitoje spūstyje.
Pirmadienio rytą ji su kolegomis, kurie kartu važiavo automobilyje, nusprendė pranešti apie šį incidentą „Ecolines“ vadovui: „Pagalvojome, kad negalime likti abejingi. Jei taip elgiasi šįkart, turbūt ne pirmas kartas ir taip elgsis tol, kol neatsitiks nelaimė, į kurią gali pakliūti bet kas“.
Visgi su transporto kompanijos vadovu pašnekėti moteriai nepavyko – iš pradžių administratorė liepė perskambinti vėliau, o po to, kai jau žinojo, kokiu klausimu reikalingas direktorius, liepė visas pretenzijas išdėstyti raštu.
“Tuo metu nepagalvojome užsirašyti numerio, galbūt jį būtų galima duoti policijai. Tačiau žinant kuriuo laiku ir kur buvo autobusas, manau, įmonės vadovai galėtų atsekti, kuris konkrečiai tai buvo vairuotojas, jei tik būtų noro. Bet jei vadovui tai nerūpi, tai kur dar kreiptis?“, - stėbėjosi moteris.
Lietuvos-Lenkijos regiono „Ecolines“ direktorius Remigijus Dvareckas neneigė, kad nepatenkinti žmonės savo skundus gali dėstyti tik raštu: „Tikrai reaguojame į pastabas, mums saugumas yra pats svarbiausias dalykas. Tegul surašo, kur, kokiu metu, koks buvo įvykis, mes atliksime tyrimą ir per trisdešimt dienų pranešime rezultatus. O kai skambina ir pasakoja, vieną kartą vienaip, kitą kitaip, visokių žmonių juk būna“.
Iki šiol įmonėje nė vienas vairuotojas už nedrausmingą vairavimą nubaustas nebuvo. „Gali skirtis ir pažeidimų pobūdis. Jei, pavyzdžiui, viršys greitį, policija turi gaudyti, o ne mes“, - sakė R.Dvareckas.
Naujausi komentarai