„Volkswagen“ grupės pardavimai didėja Pereiti į pagrindinį turinį

„Volkswagen“ grupės pardavimai didėja

2010-06-16 14:45
„Volkswagen“ grupės pardavimai didėja
„Volkswagen“ grupės pardavimai didėja / Gamintojo nuotr.

Per pirmus penkis 2010-ųjų mėnesius „Volkswagen“ grupė iš viso parduota 2,94 milijono automobilių (nuo 2009 m. sausio iki gegužės – 2,49*).

Tai sudarė 18,1 procento augimą. Gegužės mėnesį grupė pardavė 604 200 (556 500, +8,6 procento) automobilių.

„Iki šiol pakankamai aukštus pasaulio automobilių rinkų ir „Volkswagen“ grupės augimo rodiklius įtakojo gana silpnos praėjusių metų palyginamosios bazės. Šiuo metu dėl konkurencingos modelių gamos „Volkswagen“ gerina savo rezultatus ženkliau, nei fiksuojamas visos rinkos vidurkis. Ypač dėl augančios paklausos tokiose svarbiose gamintojai rinkose kaip Kinija ir JAV“, - apžvelgdamas penkių mėnesių pardavimų rezultatus akcentavo grupės valdybos narys pardavimams Christianas Klingleris, pridurdamas, kad vis dėlto šios tendencijos kol kas neleidžia aiškiai prognozuoti tolimesnį plėtojimąsi. Todėl jo nuomone 2010-ieji išlieka labai sudėtingi metai automobilių pramonei.

Augimas - visose svarbiausiose rinkose

Sausio-gegužės mėnesiais Kinijoje, didžiausioje „Volkswagen“ rinkoje, klientams grupė pristatė 777 800 (524 600) automobilių, o augimas sudarė 48,2 procento. Indijoje pristatymai padvigubėjo iki 13 500 (6 600; +104,3 procento) vienetų.

Bendras augimas Azijos-Ramiojo vandenyno regione sudarė 47,6 procento. Papildomai didžiausias Europos automobilių gamintojas paskelbė apie 34,8 procento augimą Pietų Afrikos rinkoje, kur parduota 29 400 (21 800) automobilių.

„Volkswagen“ grupė ir JAV mėgavosi pasitenkinimą keliančiu dideliu augimu, kur parduota 145 500 (109 000) vienetų automobilių, o rinkos augimas ten sudarė 33,5 procento.

Europoje „Volkswagen“ grupė pristatė 1,42 milijono (1,34; +6,5 procento) automobilių. Ypač stiprus augimas jautėsi Vakarų Europos rinkose: Ispanijoje pristatyta 121 500 (84 100; +44,5 procento) automobilių, o Didžiojoje Britanijoje - 174 900 (132 300; +32,2 procento) vienetų.

Kaip ir buvo tikėtasi, Vokietijoje dėl pasibaigusių išmokų už į metalo laužą priduodamus automobilius tęsėsi nuosmukis (-28 procentai). Tačiau „Volkswagen“ grupė pasirodė kur kas geriau nei rinka, pristatymai smuko tik 12,0 procentų iki 436 900 (496 800) vienetų.

„Volkswagen“ dalis didėjo visame pasaulyje

Pagrindinė „Volkswagen“ markė per pirmus penkis šių metų mėnesius pristatė 1,86 (1,57) milijono automobilių, kas sudarė 19,1 procento augimą. Pristatymai išaugo beveik visose pasaulio rinkose. Didžiausioje Kinijos rinkoje iki gegužės pabaigos buvo pristatyta 619 700 (434 500; +42,6 procento) vienetų. Tarp „Volkswagen“ modelių neginčijamu lyderiu išliko „Golf“, kurių pasaulyje iš viso pristatyta net 278 200 (228 200; +21,9 procento) vienetų. Po „Golf“ seka Polo - 225 200 (176 400; +27,7 procento) vienetų. „Jetta“, „Santana“ ir „Lavida“ - ypač populiarūs modeliai Kinijoje.

„Audi“, „Škoda“ ir SEAT pasiekimai irgi geri

Sausio - gegužės mėnesiais „Audi“ viso pasaulio klientams pristatė 455 700 (374 500; +21,7 procento) automobilių. Ingolštadte įsikūrusi kompanija pranešė apie 14,6 procento augimą gegužės mėnesį, kai buvo pristatyta 94 900 (82 800) vienetų. Ypač didelis augimas buvo Pietų Amerikos (+79,8 procento) ir Azijos-Ramiojo vandenyno (+58,9 procento) regionuose.

Kinijoje parduota 88 500 (53 600; +65,0 procentai) „premium“ segmento markės automobilių. Pasauliniu mastu tokių modelių kaip „Audi“ A4 sedanas, A6 sedanas ir „A3 Sportback“ paklausa buvo ypač didelė.

Per tuos pačius penkis mėnesius „„Škoda““ markė pristatė 307 400 (263 800; +16,6 procento) automobilių. Kompanijos pristatymų augimas Kinijos rinkoje sudarė 90,9 procento ir padidėjo iki 69 000 (36 100) vienetų.

Kalbant apie Vakarų Europą, markės augimas Jungtinėje karalystėje - 71,8 procento, o Ispanijoje -65,4 procento. Pristatymai taip pat augo markės namų rinkoje - Čekijos Respublikoje. Čia užfiksuotas 20,9 procento augimas arba pardavimas padidėjo iki 24 700 (20 400) vienetų. Įvertinant modelių paklausą, „Octavia“ modeliui teko liūto dalis. „Škoda“ naujoko Yeti paklausa buvo didesnė nei tikėtasi – jo pristatymai sudarė apie 21 000 vienetų.

SEAT taip pat pranešė apie augimą pasaulyje, kur pristatyta 147 600 (137 600; +7,2 procento) automobiliai. Markė itin populiari buvo namų rinkoje - Ispanijoje, kur parduota 44 900 (30 700; +46,4 procento) automobiliai bei Jungtinėje karalystėje – atitinkamai 15 000 (11 000; +36,4 procento) klientų įsigijo naują SEAT.

Kalbant apie modelių serijas, vieni iš populiariausių buvo „Alhambra“ ir „Exeo Sport Tourer“.


* išskyrus „Scania“, įskaitant „Volkswagen Commercial Vehicles“ sunkvežimius ir autobusus 2010 metų sausio ir vasario mėnesiais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų