- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Panaikinus mikroautobusus, Vilniuj padaugėjo automobilių? (atnaujinta)
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
R. Šimašius mitinge: visiškai nesiklausoma žmonių nuomonės
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Karas tęsiasi: „mikriukai“ į gatves išriedės ir kitą savaitę (kainos)
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
-
Vilniečiai savo kailiu išbando viešojo transporto permainas
Pirmadienį, liepos 1 d., sostinės transportas pajudėjo pagal naująją schemą: daugiau juostų skirta autobusams, taksi ir automobiliams, kuriais keliauja keturi ir daugiau keleivių. Portalo delfi.lt kalbinti sostinės gyventojai, į darbus važiavę nuo 6.30 val. ryto su kamščiais dar nesusidūrė.
Nors į darbą atvažiavau per beveik tokį pat laiką, kaip ir įprasta, esu pasipiktinusi, kad pro mano namus nebevažiuoja trys troleibusų maršrutai: 5, 9 ir 13. Tad į stotį lieka važiuoti su retai kursuojančiu 20-u maršrutu, į baseiną turėsiu vykti su persėdimu, o į darbą rinktis vienintelį 17, kai anksčiau buvo du galimi pasirinkimai“, - piktinosi Karolina.
Žadėtų savanorių – nematyti
Maždaug 7 kilometrų kelionė nuo sostinės stoties iki prekybos centro „Akropolis“ užtruko beveik tiek pat, kiek ir iki transporto reformos. Anksčiau šį atstumą geriausiai įveikti padėdavo 53 autobusas, kuriuo kelionė rytais trukdavo apie 32 minutes. Tačiau nuo šiol siūlomas ir kitas variantas – kelionė dviems greitaisiais autobusais 1G ir 5G. Kelionė su persėdimu „Pramogų arenos“ stotelėje jais trunka 33 minutes.
7.20 val. turėjęs atvažiuoti autobusas stotyje buvo laiku. Tiesa, jo laukę žmonės nebuvo labai patenkinti.
„Bilietus pirkau visai neseniai. Retai važiuoju, galvojau, nereiks pas vairuotoją eiti. Dabar jaučiuosi apgautas. Galėtų padaryti, kad bent primokėti būtų galima“, - skundėsi šūsnį viešojo transporto bilietų rankose laikantis vilnietis.
Nors autobusas iš stoties pajudėjo beveik visiškai pilnas, dauguma keleivių nežinojo, nei kur autobusas važiuoja, nei kur jis sustos. Įlipus į 1G autobusą pasigirdo pasimetusių keleivių klausimai: „Ar važiuoja prie Žaliojo tilto?“, „Ar reikia mokėti papildomai, jei turiu šitą bilietą?“.
Jiems galinčių padėti žadėtų savanorių, kurie turėjo informuoti pasimetusius keleivius, autobusų stotelėse nebuvo.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...