„Toyota“ gina prekės ženklo prestižą Pereiti į pagrindinį turinį

„Toyota“ gina prekės ženklo prestižą

2010-02-20 17:10
„Toyota“ gina prekės ženklo prestižą
„Toyota“ gina prekės ženklo prestižą / Sipapress nuotr.

Masiniai „Toyota“ automobilių atšaukimai JAV skaudžiai atsiliepė šios markės prestižui. „Toyota“ kompanija ruošia programą, kuri turėtų radikaliai pakeisti ir pagerinti gaminamų automobilių kokybę.

Vienas tokių žingsnių – „Toyota“ automobiliuose atsiras savotiškos „juodosios dėžės“. Į jas bus įrašoma visa informacija apie sistemų darbą. Tai palengvins atrasti gedimus avarijos metu ar atvykus į autoservisą, rašo autobild.lt.

Be to, į automobilius bus montuojama avarinė variklio išjungimo sistema. Ji aktyvuosis, kai kartu bus minami greičio ir stabdžio pedalai. Šia sistema bus aprūpinami visi automobiliai, kurie bus skirti JAV rinkai ir, pagal poreikius, į kitas rinkas siunčiami automobiliai.

Dar vienas žingsnis – kompanija paskirs atsakingus asmenis, kurie kontroliuos kokybę ir saugumą konkrečiuose pardavimų regionuose. Nelaimių atveju būtent šie asmenys visų pirma ir turės atsakyti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų