Pirmame BaDC etape – latvių drifterių triumfas

Šį savaitgalį Rygoje, Bikerniekų žiede įvyko pirmasis Baltijos Drifto Čempionato (BaDC) etapas.

Šis etapas buvo itin sėkmingas jo šeimininkams latviams – jie užėmė pirmasias vietas.

Latviai visgi sugebėjo nustebinti: visų pirma, dalyvių skaičiumi. Mažai kas  tikėjosi, kad net 10 jų automobilių atitiks gana griežtus BaDC techninius reikalavimus. Kas svarbiausia, kad latviai vairuotojai suspėjo ne tik automobilius pasiruošti, bet ir daug treniruotis. Neaišku, ar jie visąlaik bandė “atkalti” praėjusio etapo trasą, bet važiavo jie tikrai įsimintinai. Tiesa, nevisi, tačiau pusfinalio bei finalinė kovos buvo ypač įspūdingos: dideli greičiai (apie 140 km/h), ypatingai maži atstumai tarp automobilių bei milžiniški slydimo kampai – visa tai neleido žiūrovams net nusižiovauti.

Jau kvalifikacija tribūnose sėdintiems renginio stebėtojams žadėjo gerą renginį: dalyviai vienas po kito važiavo vis įspūdingiau. Nepaisant pasiruošusių dalyvių, netrūko ir retai visoje Europoje sutinkamų mašinų: buvo ir Nissan Skyline R33, ir Toyota Corolla AE86 Levin. Kvalifikacinio etapo nugalėtojai susitiko ir finalinėje kovoje: Ervins Erglis ir Kristaps Blušs, o praėjusių metų Latvijos čempionas “nenugalimasis” Gvido Elksnis liko penktas. Tiesa, jis važiavo nebe su praėjusiame sezone laimę atnešusiu BMW E36 M3, o su Nissan Skyline R33. Pripratimas prie automobilio daro savo – pirmoje porinėje “tsuiso” kovoje G. Elksnis apsisuko ir net nepateko į pusfinalį.

O „tsuiso“ kovos buvo įspūdingos ir ypač mėgstamos BMW markės automobilių mėgėjų – pusfinaliuose dalyvavo net trys BMW E30 modeliai bei vienas BMW E36. Finalinėje kovoje nugalėtoju buvo paskelbtas E. Erglis, važiavęs BMW E30 automobiliu. Antras liko buvusį G. Elksnio bolidą vairavęs K. Blušs, trečias – Ivo Cirulis.

Tačiau Bikerniekų žiede vyko ne tik pirmoji BaDC kova – BaTCC (Baltic Touring Car Championship) bei BMW taurės pirmieji etapai taip pat vyko toje pačioje trasoje. Kone įdomiausia kova buvo BMW 318 klasėje, kur dėl pirmosios vietos kovėsi 2 lietuviai: Karolis Doleba bei Robertas Kupčikas. Pastarasis visas lenktynes laikėsi vos metro atstumu nuo K. Dolebos automobilio galo, tačiau jo aplenkti taip ir nepavyko. Nors tai iš šalies atrodė tarsi katės žaidimas su pele, šįkart R. Kupčikui savo varžovo nugalėti nepavyko. Kitose lenktynių klasėse intrigos taip pat buvo nemažai, tačiau čia kone visur nugalėjo jaunimas - tai dar kartą įrodo, kad nauji į autosportą ateinantys veidai gelbėja šią sporto šaką nuo esamo sustabarėjimo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių