K. Petrausko gatvę vėl okupuos darbininkai

Nuo kitos savaitės, pirmadienio, K.Petrausko gatvę okupuos darbininkai – bus pradėti statyti kontaktinio tinklo stulpai, kloti kabeliai. Bus įrengiama troleibusų linija.

Pernai prasidėję darbai Parodos gatvėje šiemet persikels į K.Petrausko gatvę, nes ketinama nuo miesto centro nutiesti troleibusų liniją iki Savanorių prospekto.

Bendrovės „Autrolis“ Energetikos tarnybos vadovas Eugenijus Šmitas „Kauno dienai“ užsiminė, kad pirmieji darbai prasidės nuo Savanorių pr. ir K.Petrausko g. sankryžos ir judės Vytauto pr. link.

„Visų pirma bus statomi kontaktinio tinklo stulpai, klojami kabeliai“, – sakė E.Šmitas.

Iš viso šioje atkarpoje bus pastatyta 118 cinkuotų daugiabriaunių stulpų, kokie dabar stovi ant Parodos kalno. Taip pat du stulpai atsiras Utenos gatvėje, nes reikės sujungti visą troleibusų liniją.

Anot Energetikos tarnybos vadovo, darbai netrukdys transporto eismui, nes stulpai bus statomi ant šaligatvio. „Jokių nepatogumų nepajus nei vairuotojai, nei pėstieji, nes K.Petrausko gatvė pagal patvirtintą projektą bus paplatinta, todėl kontaktinio tinklo stulpai bus statomi ne prie pat gatvės, o tolėliau“, – tikino E.Šmitas.

Nauji stulpai K.Petrausko gatvėje išdygs kas 30 m.

Kontaktinio tinklo montavimas prasidės arba vėlyvą rudenį, arba net kitą pavasarį. Šie darbai vyks tik naktį, kad netrukdytų eismui. Tinklo ilgis – 4,8 km į abi puses.

Visas projektas turi būti įgyvendintas per 12 mėnesių. „Dar tris mėnesius rangovai turi rezervo, jeigu iškiltų nenumatytų kliūčių“, – teigė vadovas.

Įrengti ir sumontuoti kontaktinį tinklą kainuos apie 3 mln. litų. Skelbtą konkursą laimėjo ir visus įrengimo ir montavimo darbus atliks bendrovė „Autokausta“.

K.Petrausko g. rekonstrukcija turėtų prasidėti tik rudenį, kai savivaldybė parinks rangovą. Vykstant rekonstrukcijai žadama gatvę praplatinti gatvę iki 3 m, pakloti naują asfalto dangą, pakeisti visus šaligatvius. Dėl šios gatvės rekonstrukcijos teks išpjauti apie 50 medžių.

K.Petrausko g. atkarpos nuo Vydūno al. iki Radvilėnų pl. rekonstrukcija kainuos 8 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kitas

kitas portretas
Ar kas nors atsižvelgė, kad šaligatviai skirti žmonėms vaikščioti, o ne troleibusų, šviestuvų ir kelio ženklų stulpams ir gaisriniams hidrantams statyti? Nusivyliau parodos kalno šaligatviu - buki sprendimai - miestas pritaikytas automobiliams, bet ne pėstiesiems.

šiaip

šiaip portretas
kad jau daug kur užsieny atsisakoma troleibusų. Yra šiuolaikiški autobusai, kurie efektyvesni už trolikus ir neteršiantys. Kaunas atsilieka....

trolis

trolis portretas
Kaune kaip supratau svarbiausias transporto marsrutas "Stotis-Klinikos". Visi kiti treciaeiliai.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių