Į Lietuvos kelius investuoja Europos Sąjunga

Nepaisant sunkmečio, 2010 metais kelių statyba ir remontas Lietuvoje bus vykdomi, remiant Europos Sąjungai. Tam bus panaudotos ES 2007-2013 m. struktūrinės paramos, Europos regioninės plėtros, Sanglaudos bei transeuropinio transporto tinklo plėtros – TEN-T fondo paramos lėšos.
 
Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad ketinama išasfaltuoti 165 km žvyrkelių už beveik 190 mln. litų. Į šią sumą įskaičiuotos ne tik asfaltavimo, bet ir projektavimo darbų, techninės priežiūros, elektros ir ryšių linijų iškėlimo išlaidos.
 
Numatyta rekonstruoti 41,5 km valstybinės reikšmės kelių bei 2 tiltus. Bus rekonstruoti 21 km krašto ir rajoninės reikšmės kelių.
 
Didžiausi darbai virs svarbiausioje šalies transporto arterijoje magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Čia toliau vyks šio kelio rekonstrukcija bei estakados statybų Kaunas–Klaipėda, Klaipėda–Kaunas kryptimi Jakų sankryžoje numatyti darbai. Iki 2010 m. pabaigos bus įrengta keturių eismo juostų 0,6 km ilgio estakada abejomis kryptimis, taip pat – tunelinis viadukas su šviesoforais viduje, rekonstruoti inžineriniai tinklai bei apšvietimas.
 
Be to, šioje magistralėje bus rekonstruoti 4 tiltai-viadukai, įrengta tinklo tvora, sustiprinta ir paplatinta kelio danga, įrengta skirtingų lygių sankryža, rekonstruota dviejų tiltų-viadukų danga.
 
Taip pat tęsiami ir ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos darbai.
 
Darbų tęsinys bus ryškus ir Transeuropinio tinklo keliuose Vilnius–Lyda ir Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga. Pastarajame bus rekonstruota dalis kelio, nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas bei apjungiamieji keliai. Taip pat bus įrengta žiedinė sankryža, pervaža pėstiesiems ir automobiliams, požeminė pėsčiųjų perėja, tunelinis viadukas ir akustinė sienutė.
 
Šiemet bus atlikta ir atskirų kelio Ryga-Šiauliai-Kaliningradas ruožų rekonstrukcija, taip pat įrengtos aplinkosauginės bei saugaus eismo priemonės.
 
Nesumenks ir dėmesys eismo saugai. Planuojama pradėti įrengti 10 pėsčiųjų ir dviračių takų, 15 eismo saugą gerinančių priemonių – rekonstruoti sankryžas, tiesinti kreives, įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas bei pėsčiųjų perėjas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių