Tarnautojus galima apskųsti
Klaipėdos savivaldybės tarnautojus geriau tramdyti raštais, o ne skundais žodžiu.
Gyventojų informavimo tarnybos vyriausioji specialistė Ingrita Zelmikaitytė sakė, kad lankytojai dažniausia užeina ir išlieja emocijas, jei kuris tarnautojas šiurkščiai bendravo ar nepadėjo užpildyti kokio nors rašto.
Klaipėdiečiai skundžiasi, jei savivaldybės tarnautojai yra nesukalbami arba nepakankamai atidžiai išklauso.
Kiti priekaištauja, kad Klaipėdos valdininkai per mažai šypsosi.
Dažniausiai gyventojai užeina į tarnybą pranešti, kad niekaip „nepataiko“ tarnautojų rasti darbo kabinete.
Dauguma savivaldybės departamentų direktorių, skyrių vedėjų ir specialistų priiminėja gyventojus nustatytomis valandomis. Informacija apie priėmimo laiką iškabinta ant specialisto kabineto durų.
Tačiau žodžiu pareikštos pretenzijos vargu ar pasiekia tuos tarnautojus, kuriems jos buvo skirtos.
Todėl turintiems priekaištų geriau juos išdėstyti raštu.
I. Zelmikaitytė teigė, kad skundą galima rašyti laisvai. Skundą įteikti Gyventojų informavimo tarnybos specialistėms, dokumentas bus įregistruotas. Jei gyventojas pageidauja, gali prašyti susitikimo su meru, bus paskirtas laikas.
Per metus Gyventojų informavimo tarnybą pasieka trys keturi skundai, kuriuose nurodytos konkrečių tarnautojų pavardės ir jų „nuodėmės“ lankytojams.
Kitas būdas skųsti savivaldybės tarnautoją - rašyti Seimo kontrolieriams, kurie tiria ir pareigūnų biurokratizmą. Pernai Seimo kontrolieriaus tarnyba tyrė 14 klaipėdiečių skundų, susijusių su savivaldybės sprendimais, šiemet jau gauti 4 skundai.
Taip pat gyventojai turi galimybę tiesiogiai skųstis tarnautoju Seimo kontrolieriui, kai šis rengia specialų priėmimą savivaldybėje. Praėjusių metų gruodį Seimo kontrolierei Zitai Zamžickienei ir dviem jos patarėjoms teko išklausyti kelias dešimtis klaipėdiečių. Devynis skundus kontrolierė išsivežė į Vilnių. Kontrolierė vakar patikino, kad skundai vis dar tebetiriami, terminas pateikti išvadas - trys mėnesiai. Apskųsti valdininką galima ir anonimiškai, tik reikėtų nurodyti jo pareigas, pavardę, konkrečias aplinkybes, dėl kurių skundžiamasi. Rašyti prašymą ar skundą Seimo kontrolieriaus tarnybai galima taip pat laisva forma arba pasinaudoti tinklalapyje www.lrski.lt skelbiamu blanku.
Pareikšti pastabas dėl aptarnavimo ir teirautis kitos informacijos dėl skundų tvarkos galima Klaipėdos savivaldybės Gyventojų informavimo tarnybos telefonais: 39 61 02, 39 61 34, 39 61 32.
Naujausi komentarai