Pretenzijos kirpėjai - raštu ir su kvitu Pereiti į pagrindinį turinį

Pretenzijos kirpėjai - raštu ir su kvitu

2005-04-09 09:00

Dienos rūpestis

Pretenzijos kirpėjai - raštu ir su kvitu

Apsilankiusi kirpykloje klaipėdietė liko be garbanų, nors po cheminio sušukavimo plaukai turėjo išlikti „banguoti“ pusę metų.

Kirpėjos paslaugomis nusivylusi klaipėdietė susikrimto dėl netikusios naujos šukuosenos, tačiau negali niekur pasiskųsti ir susigrąžinti sumokėtų pinigų. Moteris neturi kvito, patvirtinančio paslaugos faktą. Klientei nepavyko geranoriškai susitarti su kirpėja ir dėl to, kad 70 litų kainavusi šukuosena būtų perdaryta.

Taigi klaipėdietė Rita S. tvirtino, kad po cheminio sušukavimo plaukai turėjo likti susigarbiniavę pusę metų, o išsileido jau po savaitės. Taip pat moteris piktinosi ir neprofesionaliu 30 litų kainavusiu kirpimu.

Ji lankėsi grožio salone, esančiame Sausio 15-osios gatvėje. Kai garbanų nebeliko, moteris buvo užėjusi į kirpyklą ir kirpėjai išsakė savo pretenzijas. Tačiau į jas meistrė nereagavo, tvirtindama, kad viską atlikusi tinkamai.

Dėl kirpėjų paslaugų kokybės galima skųstis Visuomenės sveikatos centrui. Tačiau centro Visuomenės sveikatos saugos skyriaus vedėja Asta Šlepetienė pridūrė, kad kartu su centro specialistais klientui teisybės ieškoti turi padėti ir Vartotojų teisių asociacijos specialistai. Visuomenės sveikatos centro specialistai kontroliuoja, ar kirpyklose nėra pavojaus užsikrėsti liga. Anksčiau kirpyklas kontroliavo Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėja Raimonda Bučinskienė teigė, kad per penkerius metus buvo trys skundai dėl cheminio sušukavimo. Klientėms pinigai buvo grąžinti.

R.Bučinskienė mano, kad Rita S. vargu ar galės atkovoti savo pinigus. Pretenzijas reikėjo reikšti raštu, reikalauti kvito.

Pagal verslo liudijimą dirbančios kirpėjos neturi kasos aparato ir neduoda čekių įsigijus prekę ar atlikus paslaugą. Tačiau jos gali duoti kitokį dokumentą - kvitą. Bet neįprasta, kad, aptarnavusi klientą, kirpėja dar siūlytų ir kvitą. Dažniausiai vengiama ką nors rašinėti, o ir kirpyklų klientai net nežino, kad galima gauti tokį kvitą.

Pasak R.Bučinskienės, pasitaiko, kad kirpėjos neturi kvitų. Tada, jei klientas kuo nors nepatenkintas, turi iš karto raštu pareikšti pretenzijas meistrei arba paprašyti, kad ši vietoje kvito išduotų raštišką patvirtinimą, kur, kokia ir už kokią kainą paslauga buvo atlikta. Šis patvirtinimas vėliau gali praversti, jei klientui prireiks ginti savo teises.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų