Prekyba - ne pro šalį Pereiti į pagrindinį turinį

Prekyba - ne pro šalį

2004-12-09 09:00

Turizmo centre

Prekyba - ne pro šalį

Gali būti, kad Klaipėdos turizmo ir informacijos centre bus pardavinėjami šviestuvai, papuošti Klaipėdos simbolika. Susipainiojęs tarp naujų įstatų, Klaipėdos turizmo ir informacijos centras gali tapti verslo „uabu“, užuot rūpinęsis, kaip turistams susipažinti su Klaipėda.

Socialinių reikalų komiteto posėdyje išaiškėjo, kad Turizmo informacijos centras siekia užsiimti mažmenine prekyba buitiniais elektros aparatais, radijo ir televizijos prekėmis. Ši veikla visai nesusijusi su turizmo plėtra Klaipėdoje. Tačiau Turizmo ir informacijos centro direktorė Romena Savickienė „Klaipėdai“ teigė įsivaizduojanti prekybą buitiniais prietaisais. „Jei atsiras galimybė pardavinėti šviestuvus, papuoštus Klaipėdos simbolika, kodėl negalėtume to daryti?“ - svarstė R.Savickienė.

Viešosios įstaigos Klaipėdos turizmo ir informacijos centro valdybos narys, savivaldybės Tarptautinių ryšių ir turizmo skyriaus vedėjas Ričardas Zulcas taip pat mano, kad centrui galima leisti pardavinėti fotoaparatus, nes tai reikalinga turistams prekė.

Įsigaliojus naujajam Viešųjų įstaigų įstatymui, reikia perregistruoti įmonę bei iš naujo patvirtinti dar 2002 metais sukurtus įstatus. Naudodamasis proga centras sumanė labiau išplėsti veiklos galimybes.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų