Keliautojai geidžia kompensacijų ir už prastą orą

Keliautojai geidžia kompensacijų ir už prastą orą

2006-08-16 09:00

Keliautojai geidžia kompensacijų ir už prastą orą

Šią vasarą padaugėjo žmonių, reikalaujančių iš kelionių agentūrų grąžinti pinigus už kelionę.

Žmonės ypač skundžiasi kondicionierių stoka autobusuose ir netiksliomis gidų žiniomis.

Nepatenkinti keliautojai bando išsireikalauti ir kuo didesnės kompensacijos. Tačiau kelionių organizatoriai į šiuos skundus žiūri labai atsargiai. Jie turi duomenų, jog egzistuoja vadinamieji etatiniai lupikautojai, kurie, ieškodami kabliukų, atgauna dalį pinigų ir kitoje agentūroje vėl užsisako kelionę.

Agentūros „Kauno piligrimas“ Klaipėdos filialo vadovė Alma Stonienė sakė, kad agentūra nėra atsakinga už tai, ką pasakoja gidas.

Šiai nuomonei pritaria ir „Aisčių“ direktorius Juras Pakalniškis.

„Kiekvienas keliautojas į gido teikiamą informaciją žiūri iš savo profesinės srities, todėl visai natūralu, kad gidas negali būti puikus ekonomikos, geografijos ir biologijos žinovas vienu metu,“ - tvirtino J.Pakalniškis.

Besiskundžiantys dėl autobusuose neveikiančių kondicionierių taip pat daug tikėtis negali. Už tai tiesiogiai atsakingos ne agentūros, o su jomis sudarę sutartis vežėjai.

„Kauno piligrimo“ Klaipėdos filialo vadovė A.Stonienė tvirtino, kad pretenzijas reiškiantiems klientams vietoj kompensacijos dar gali pasiūlyti nuolaidą kitai kelionei.

Agentūros „Baltic Clipper“ Klaipėdos filialo direktorė Asta Januškienė sakė, kad pasitaiko itin priekabių klientų, kurie linkę kabinėtis dėl bet ko.

„Septynių mylių“ Klaipėdos filialo komercijos direktorius Donatas Kuprys pasakojo sulaukęs skundo dėl blogo oro. Žmogus reikalavo atiduoti visą sumą pinigų todėl, kad visą kelionę jį lydėjo lietus.

„Mes oro neužsakome, todėl tokių nusiskundimų toleruoti negalime“, - teigė D.Kuprys.

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacinis centras ragino keliautojus atidžiau skaityti sutartis.

Turizmo ir kultūros informacinio centro direktorė Romena Savickienė patarė prieš vykstant į kelionę nebijoti prie turizmo agentūros paruoštos sutarties įrašyti savo reikalavimus.

„Jeigu kelionių agentūros nebijos pasirašyti tokių įsipareigojimų, tuomet klientai gali būti užtikrinti kelionės kokybe“, - aiškino R.Savickienė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų