Inspekcija įrašinėja pokalbius
Klientus piktina, kad, paskambinus Valstybinės mokesčių inspekcijos konsultacijų telefonu, įrašinėjami pokalbiai.
Tačiau inspekcijos atstovai tikina, kad taip daroma pačių klientų labui.
Paskambinus trumpuoju visoje Lietuvoje vieningu numeriu 1882 į Mokesčių informacijos centrą, iš pradžių tenka išklausyti tekstą: „Norėdami užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę ir duomenų apsaugą, jūsų pokalbį su konsultantu įrašysime. Jei sutinkate, pasirinkite norimą temą. Jei nenorite, kad pokalbis būtų įrašomas, kreipkitės į apskrities mokesčių inspekcijos Švietimo ir konsultavimo skyrių dėl informacijos raštu ar žodžiu“.
Valstybinės mokesčių inspekcijos Klaipėdos apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos atstovė spaudai Karolina Kažukauskaitė teigė, kad įrašyti pokalbiai vėliau perklausomi vyresniųjų specialistų, kurie vertina, ar konsultantai išsamiai suteikė informaciją.
Iškilus teisiniams ginčams, pokalbis gali būti įrodymas.
Trumpojo numerio paslauga startavo balandį. Nuo birželio pradžios juo galima pranešti ir situaciją dėl vadinamųjų vokelių.
Iki šiol sulaukta kelių dešimčių skambučių iš Klaipėdos.
Pasak K.Kažukauskaitės, daugiau nei pusė skambinančiųjų ir pranešančių apie vokelius nebijo prisistatyti.
Naujausi komentarai