Į pajūrį - pėsčiųjų tiltu Pereiti į pagrindinį turinį

Į pajūrį - pėsčiųjų tiltu

2003-11-19 09:00

ABEJOTINI PROJEKTAI

Į pajūrį - pėsčiųjų tiltu

Jūrų uosto vadovas abejoja planuojamų statyti pėsčiųjų tiltų per geležinkelį nauda, bet pažadėjo valstybės įmonės investicijas, jeigu miestas nuspręs, kad toks projektas reikalingas.

Šiuo metu yra rengiamas teritorijos Burių g. 19 detalusis planas. Juo numatoma nesaugią Burių gatvę ties „Klaipėdos nafta“ uždaryti. Būsima infrastruktūra liečia tris bendroves - „Klaipėdos naftą“, Krovinių terminalą ir Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją. Pagal detaliojo plano sprendinius numatyta uždaryti pėsčiųjų srautą tarp Melnragės ir Švyturio gatvės. Savivaldybės specialistai parengė infrastruktūros sutarties projektą, kuriame buvo numatyta, kad Krovinių terminaliųjų taką per geležinkelį. Tačiau, kaip vakar sakė savivaldybės Žemėtvarkos ir teritorijų plėtros skyriaus vedėja Raimonda Gružienė, įmonė kategoriškai atsisakė įsipareigoti tai daryti. Todėl Teritorijų planavimo komiteto posėdyje šio komiteto narys Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas sakė, kad uostas prisiima šį įsipareigojimą. Tačiau jis suabejojo, ar tikslinga statyti tuos du pėsčiųjų tiltus per geležinkelį (vieną pėsčiųjų tiltą numatoma pastatyti per geležinkelio, vedančio į KLASCO, atšaką, kitą - per atšaką, vedančią į „Klaipėdos naftą“). Anot jo, baigiamas rengti tilto techninis projektas, todėl aiškėja, kad pėsčiųjų tiltų įrengimas galėtų kainuoti per pusę milijono litų. Kyla klausimas - kiek žmonių naudotųsi tais tiltais, tuo labiau kad ir dabar pėsčiųjų srautas iš Švyturio gatvės (nuo „Žalgirio“ stadiono) iki Melnragės nėra didelis?

„Dabar žmonės rizikuoja eiti per geležinkelį, bet jie toliau eina apšviesta gatve, kur aplink yra saugos tarnybos. Pastačius tą aplinkkelį, didžiąją kelio dalį teks eiti mišku. Vargu ar didžioji dalis žmonių tamsiais vakarais norės ten eiti“, - suabejojo S.Dobilinskas.

Kita vertus, jis pastebėjo, kad dabar palei P.Lideikio gatvę yra įrengti normalūs pėsčiųjų ir dviračių takai. „Manyčiau, kad, per parką prieš geležinkelį, šiaurinėje pusėje įrengus taką į P.Lideikio gatvės viaduką, būtų galima šią problemą išspęsti“, - sakė Uosto direkcijos vadovas. Jis sutiko, kad pastačius pėsčiųjų tiltus norintiems pėsčiomis patekti į Melnragę miestiečiams (ypač Sportininkų g. kvartalo gyventojams) tektų sukarti ilgesnį kelią, tačiau būtent šis variantas, pašnekovo nuomone, būtų perspektyvesnis.

Ateityje apskritai ketinama atitverti į uostą vedančius geležinkelius - kad nebūtų jokio priėjimo prie jų. Tikimasi, kad būtent tada miestiečiams ypač pasitarnautų pėsčiųjų tiltai per geležinkelį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų