„Hojos“ įmonių skolų šleifas Pereiti į pagrindinį turinį

„Hojos“ įmonių skolų šleifas

2005-03-21 09:00

„Hojos“ įmonių skolų šleifas

Kelios grupės „Hoja“ įmonės, užsiimančios transportavimu užsienyje, 2004 metų birželį pradėjus bankroto procedūras iki šiol neatsiskaitė su savo kreditoriais.

Individualios įmonės savininkė Janina Petraitienė „Klaipėdai“ sakė, kad bankrutuojančia paskelbta įmonė jai skolinga 48 tūkst. Lt. „Vienos „Hoja“ įmonės užsakymu dviem savo vilkikais vežiojome krovinius iš Vokietijos, Olandijos. Kai atėjo metas atsiskaityti, įmonės savininkai, Nemunių šeima, sakė, jog reikia palaukti. Pinigų taip ir negrąžino. Dirbome ne pagal sutartį, nes tai buvo nenuolatiniai ryšiai, bet pagal kitus dokumentus. Įmonės likvidatoriai taip pat nieko negali padaryti“, - pasakojo J. Petraitienė.

Ilgą laiką uostamiestyje veikusiai „Hoja“ įmonių grupei prieš keletą metų prasidėjo ne patys geriausi laikai. Grupei priklausė bendrovės „Hoja“, „Hoja transportas“, „Hoja ekspedicija“. Visoms šioms įmonėms dabar atliekamos bankroto procedūros. Bendrovė „Hoja“ vėliau buvo pervardinta „Transkonsa“. Pasak bankroto procedūras atliekančio teisininko Sergejaus Buto, įmonės priklausomybės tam tikriems asmenims klausimas – sudėtingas ir painus, nes akcijos daug kartų buvo perrašomos įvairiems žmonėms.

Mindaugas Nemunis vienoje „Hoja“ įmonių dirbo vadybininku. Komentuodamas skolų „Hojos“ partneriams priežastis, jis sakė „Hoja“ įmonių akcininku nebuvęs. „Nežinau, ar mano giminaičiai buvo šių įmonių savininkai, - sakė M. Nemunis. - Apie J. Petraitienę žinau, ji lankėsi įmonėje, tačiau neprisimenu, kad mūsų įmonė jai skolinga“. Bankroto priežastimi M. Nemunis laiko ne tik pasikeitusią transporto paslaugų rinkos situaciją: „Priežasčių buvo daug, tačiau nenorėčiau apie jas kalbėti“.

Transporto įmonės „Logistikos sprendimai“ direktorius Algimantas Buda, prieš tai dirbęs vienoje „Hojos“ įmonėje, sakė, kad jo vadovaujama įmonė dalį verslo perėmė iš „Hojos“ bendrovių. „Tačiau ten specifika buvo kitokia. „Hoja“ krovinius vežė vilkikais, šaldytuvais, o mes vilkikais gabename cisternas su skystu kroviniu. Bankroto priežastis – didelė konkurencija transporto rinkoje. „Hojos“ įmonės neišlaikė konkurencijos. Apie „Hojos“ skolas nieko nežinau“, - sakė A. Buda.

Kai kurie „Hojos“ darbuotojai ir technika dabar dirba bendrovėje „Logistikos sprendimai“. „Hojos“ įmonė turėjo apie 100 vilkikų, o „Logistikos sprendimai“ - tik 18.

„Hojos“ įmonių, kurioms pradėtos bankroto procedūros, reikalus tvarko Mažeikių bendrovės „Agenoras“ administratoriai. Redakcijos duomenimis, „Hojos“ įmonės liko skolingos dar kelioms bendrovėms.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų