„Dingęs kūdikis“ priklauso MTV
Skelbimai apie dingusį kūdikį – naujo televizijos kanalo eksperimentas.
Prieš mėnesį ant visų Manto gatvės sienų buvo priklijuoti plakatai apie neva dingusį kūdikį. Paaiškėjus, kad tai buvo naujo muzikinio kanalo reklaminis pokštas, žmonės jį vertino labai prieštaringai.
Plakatai atnaujinti
Neseniai daugelio Lietuvos miestų, tarp jų ir Klaipėdos, gyventojus šokiravo pasirodę skelbimai, kuriuose su rašybos klaidomis buvo rašoma, kad prapuolė kūdikis, ir nufotografuota lėlė su dėže ant galvos.
Šiandien tokius reklaminius plakatus jau galima pamatyti ir ant normalių reklaminių stendų, skelbiančių, kad „dingusį kūdikį priglaudė MTV“.
Rugsėjo 4-ąją pradėsiantis darbą lietuviškas MTV muzikinis kanalas drąsiai pripažino, kad tai buvo jų idėja.
Reklamos – nuobodžios
„MTV Networks Baltic“ rinkodaros vadovas Tomas Ramanauskas tvirtino, kad po šio reklaminio triuko sulaukė įvairiausių reakcijų.
T.Ramanauskas neneigė sulaukęs ir neigiamų atsiliepimų, tačiau jaunimas, į kurį yra orientuotas naujasis kanalas, pokštą priėmė gana palankiai.
Naujojo muzikinio kanalo duomenimis, plakatuose pavaizduotas „robovaikas“ yra drąsios, laisvos, tolerantiškos minties simbolis ir bandymas atkreipti dėmesį į apsnūdusį televizijos kanalų vartotoją.
T.Ramanausko nuomone, dabartinės reklamos yra labai nuobodžios, todėl savo aštrią ir stebinančią reklamą laiko pavykusią.
Gali nebetikėti
Už reklamų modernėjimą pasisakė ir Klaipėdos miesto savivaldybės darbuotojai.
Kultūros skyriaus vedėja Goda Giedraitytė tvirtino aktyviai sekanti reklamų vystymosi procesus ir šią MTV reklamą išskyrė kaip tikrai modernią ir įtaigią.
Ši reklama buvo padaryta „sudomino ir išrišo“ principu ir, pasak G.Giedraitytės, įgyvendino pagrindinę reklamos funkciją – nustebinti.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Biruta Šimanskienė taip pat neabejojo šio pokšto poveikiu, tačiau baiminosi, kad jei dažniau atsiras tokių reklamų, žmonės ims nebetikėti tikrais skelbimais.
Psichologai nepalankūs
Klaipėdos psichonomikos centro vadovė Audronė Rancė į dingusio „robovaiko“ pokštą reagavo skeptiškai.
Psichologė tvirtino, kad naudoti „vaiko“ motyvą tokiose reklamose nederėtų, nes silpnesnių nervų žmonės gali tokio pokšto ir nesuprasti. „Reklamos turėtų būti orientuotos į visus žmones arba bent jau į didžiąją jų dalį“, - aiškino A.Rancė. „MTV Networks Baltic“ rinkodaros vadovas T.Ramanauskas tikino, kad MTV nebandė įtikti visiems ir siekė pritraukti tik laisvus, mąstančius, kūrybingus ir turinčius humoro jausmą žmones.
Naujausi komentarai