Atstatyta kibernetinę ataką patyrusios „Paysera“ veikla Pereiti į pagrindinį turinį

Atstatyta kibernetinę ataką patyrusios „Paysera“ veikla

2025-02-22 13:16
BNS inf.

Kibernetinę ataką penktadienį patyrusi finansinių technologijų įmonė „Paysera“ šeštadienį pranešė atkūrusi paslaugų veikimą.

Atstatyta kibernetinę ataką patyrusios „Paysera“ veikla
Atstatyta kibernetinę ataką patyrusios „Paysera“ veikla / L. Balandžio / BNS nuotr.

„Bendrovė atsiprašo klientų ir e.komercijos pirkėjų, kurie patyrė nepatogumų. DDoS ataka apsunkino paslaugų pasiekiamumą ir sulėtino sistemų veikimą, tačiau neturėjo įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui“, – rašoma pranešime.

Pasak bendrovės, DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataka prieš „Paysera“ prasidėjo penktadienį apie 13.30 valandą. Didžiąją dalį sutrikimų bendrovė išsprendė penktadienį apie 15.30 val., o likusius trikdžius iki vidurnakčio.

DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.

„Paysera“ tokią pat ataką patyrė ir praėjusią savaitę, tuomet paslaugas ji pradėjo atkurti laipsniškai, praėjus dviem valandoms nuo atakos. Apie visiškai atnaujintą veiklą įmonė pranešė kitą dieną.

Tąkart „Payseros“ generalinis direktorius Marijus Plančiūnas teigė, kad tai nebuvo primityvi, o gana protingai suplanuota ataka.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų