Per atidarymą - ne tik jaunimo antplūdis
Į pirmąją Klaipėdoje jaunatviškų rūbų „NewYorker“ parduotuvę plūdo ne tik jaunimas.
Klaipėdiečius traukė didžėjaus bei garsių dainininkų sukeltas triukšmas bei didžiulės nuolaidos. Dauguma prekių atidarymo proga buvo parduodama per pusę pigiau.
Sparčiai Lietuvoje besikuriantis tarptautinis prekybos tinklas
„NewYorker“ prekiauja rūbais jauniems ir jaunatviškiems žmonėms nuo 14 iki 35 metų. Tačiau vakar parduotuvėje sau rūbų surado ir vyresnio amžiaus moterys.
„NewYorker“ atstovas ryšiams su visuomene Šarūnas Pundzius teigė, kad parduotuvėje parduodamų rūbų kainos bus tokios pat kaip Vokietijoje.
Tarptautinio tinklo „NewYorker“ parduotuvėse prekiaujama „amisu“, „smog“, „fishbone sisters“, „fishbone“, „censored“, „censored-swimwear“ prekinių ženklų drabužiais.
Vokietijoje nuo 1971 metų veikiantis tinklas „NewYorker“ Lietuvoje pirmąją parduotuvę atidarė praėjusiais metais. Vakar pirmoji tinklo parduotuvė buvo atidaryta uostamiestyje.
Naujausi komentarai