Stilinga sėkmė Pereiti į pagrindinį turinį

Stilinga sėkmė

2005-02-19 09:00

Stilinga sėkmė

„Mada yra tai, kas ilgainiui tampa nebemadinga“, - yra pasakiusi Koko Šanel (Coco Chanel). Tačiau verslininkė Jolanta Kazakevičienė įsitikinusi, kad yra amžinai madingų dalykų. Jei keičiasi drabužio siluetas ar spalvos, sijono ilgis ar batų smaigalio forma, vienas dalykas niekada nesikeičia ir neišeina iš mados - tai sėkmė. Ji visada svaiginančiai madinga. O jei dar ir stilinga...

Visi mes turime kuo stebėtis. Vienus nepaliaujamai stebina vis atsidarančios naujos drabužių parduotuvės (kas gali tiek išpirkti?). Kitus stebina tai, kas tose parduotuvėse sudėta į lentynas (kas gali tiek mokėti?). Kadangi stebėti, kas padėta po prekystaliu, jau seniai nebereikia, lieka laiko pasižiūrėti, kas stovi už prekystalio.

„Dirba“ reklaminiu veidu

Turbūt ne vienas liko suglumęs, kai BIG prekybos centre vienoje mažytėje drabužių krautuvėlėje išvydo Jolantą Kazakevičienę - buvusią „Omnitel“ Klaipėdos regiono vadovę, prieš pusmetį išvykusią karjeros siekti į Vilnių ir vadovaujančią didžiulei buities technikos kompanijai.

Kai kurie užuolankomis bando išsiaiškinti, ar verslininkė patyrė nesėkmę sostinėje ir tyliai sugrįžo į Klaipėdą, atidarė parduotuvę kaprizingu pavadinimu „Sėkmės stilius“ ir dabar pardavinėja nebe telefonus ir skalbimo mašinas, bet moteriškus drabužius.

Moteris juokiasi, kad parduotuvėje „dirba“ nebent reklaminiu veidu, tikrai ne pardavėja ir nuramina, kad jos karjera Vilniuje klostosi sėkmingai.

Laukiasi antro vaiko

Parduotuvė „Sėkmės stilius“ tėra jos moteriškas hobis ir globėjiška pagalba broliui Mindaugui.

Jis visada svajojo sukurti savo verslą, tokį, kuris būtų amžinas.

Kadangi moterys visada įsimylėdavo ir įsimylės, visada norėjo ir norės gundyti bei aplenkti varžoves, jos visada norės ir puoštis.

Atidaryti moteriškų drabužių parduotuvę buvo J.Kazakevičienės idėja. Savo idėjomis, kritišku žvilgsniu ir pastabomis ji brolio verslą šefuoja iki šiol.

Vos ne kiekvieną savaitgalį moteris iš Vilniaus sugrįžta namo į Klaipėdą, kur gyvena šeima. Ir beveik visada aplanko parduotuvę.

Visko gali būti, kad greitu laiku J.Kazakevičienę čia sutikti bus galima dažniau ir dažniau. Tai ne todėl, kad ji negalėtų sutramdyti nenumaldomo noro puoštis. Moteris laukiasi antrojo vaikelio, todėl išėjusi atostogų veikli verslininkė neįsivaizduoja savęs gulinėjančios lovoje.

Prekes renkasi patys

J.Kazakevičienė - lyg varikliukas, sukantis būsimo amžinojo verslo mašiną. Ji su užsidegimu pasakoja, jog padeda broliui tyrinėti rinką, ir garantuoja, kad jau artimiausiu metu pavyks atidaryti parduotuves Vilniuje, Kaune, dar vieną - Klaipėdoje. Taip atsiras ne viena kita krautuvėlė, o visą Lietuvą apraizgantis „Sėkmės stiliaus“ tinklas.

Kaip ir iki šiol, visos prekės į parduotuves bus atvežamos tik iš Prancūzijos ir Italijos – šalių, kurios diktuoja madą.

Kad brolis Mindaugas nepasiklystų moteriškų puošmenų labirintuose, sesuo Jolanta atostogų metu ar savaitgalį sėda į lėktuvą ir skrenda į Prancūzijos ir Italijos fabrikus. Pasikliaudama moteriška intuicija ir iš anksto žinomomis mados tendencijomis, ji padeda broliui išsirinkti tinkamiausiais prekes.

Pradžioje buvo smalsu, o dabar malonu matyti, kad jos intuicija neapgauna, o skonis sutampa su pirkėjų.

Nors parduotuvė atsidarė tik prieš Kalėdas, ji jau turi savo pirkėjų, kurioms malonu atrasti nežinomą parduotuvę, o joje - geros kokybės ir pakankamai nebrangius drabužius.

„Lietuvoje vis dar brangiai „plėšia“ už pret-a-porter drabužius. Būtent tokiais yra prekiaujama „Sėkmės stiliuje“. Jų vidutinė kaina – apie 200 litų. Mes pirmieji, kurie norime lietuviams pasakyti, kad šios klasės drabužiai daugiau neverti. Mes nevežame aukštosios mados haute couture drabužių, kurie verti kelių tūkstančių litų. Tačiau kitose parduotuvėse nesigėdima už pret-a-porter prašyti tūkstančių. Tikimės, kad žmonės pradės suvokti, jog už juos negalima mokėti velniškų pinigų“, – pasakojo švietėjiška ir auklėjamąja misija užsikrėtusi J.Kazakevičienė.

Aprengia koleges

Teigdama, kad yra parduotuvės reklaminis veidas, J.Kazakevičienė buvo visiškai teisi, nes pirmoji kolekcija buvo pristatyta moterų Rotary klube „Aditė“, kuriam priklauso ir verslininkė. Ji neslepia, kad jos įkurto klubo „Atvira ir moderni Klaipėda“ moterys kalėdiniuose vakarėliuose taip pat buvo pasipuošusios drabužiais iš „Sėkmės stiliaus“.

J.Kazakevičenė įsitikinusi, kad jos jautėsi puikiai, nes žinojo, kad daugiau nesutiks nė vienos apsirengusios tokiais pat drabužiais.

Verslininkė savo kailiu yra patyrusi, ką reiškia vakarėlyje sutikti savo antrininkę. Net ir žinomų, brangių firmų drabužiais prekiaujančios parduotuvės negali apsaugoti nuo šio nesusipratimo, kai kurioms moterims virstančio tiesiog katastrofa.

Ir save, ir savo namus puošti mėgstanti J.Kazakevičienė neslepia turinti daug drabužių, o spintą praretina kas tris mėnesius. Tačiau šventa vieta tuščia nebūna. Spinta tuoj prisipildo naujų drabužių. Verslininkė įsitikinusi, kad nuo to, kaip moteris apsirengia, susišukuoja, pasidažo, priklauso visa jos diena. „Moterys puošiasi, nes tikisi sėkmės darbe arba meilėje. Todėl labiausiai joms tiktų sėkmės stilius“, - įsitikinusi J.Kazakevičienė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų