Istorinis pasiekimas: filmo „Barbės“ pasaulinės pajamos viršijo 1 mlrd. dolerių

  • Teksto dydis:

Holivudo rožinė banga dar neatslūgo – kino studijos „Warner Bros.“ filmas „Barbė“ (Barbie) trečią savaitgalį iš eilės dominavo Šiaurės Amerikos kino teatruose, o filmo pasaulinės pajamos viršijo 1 mlrd. dolerių (913,58 mln. eurų), sekmadienį pranešė kino rinką analizuojanti bendrovė „Exhibitor Relations“.

Greta Gerwig (Greta Gervig) tapo pirmąja moterimi režisiere istorijoje, kurios filmas surinko tokią sumą.

„Barbė“ tapo tikru fenomenu: juosta ne tik įsirašė į istoriją ir viršijo milijardo dolerių pajamų žymą, bet ir tai padarė greičiau nei bet kuris kitas filmas – įskaitant režisuotus vyrų – per „Warner Bros.“ 100 metų istoriją, teigė kompanijos vadovai.

Filmas, anksčiau pasiekęs pelningiausią metų premjerinį savaitgalį, „sužavėjo viso pasaulio kino žiūrovų vaizduotę, ir rezultatai yra neįtikėtinai įspūdingi“, sakė rinkos tyrimų bendrovės „comScore“ analitikas Paulas Dergarabedianas (Polas Dergarabidijanas).

Juosta, kurioje pagrindinius vaidmenis atlieka Margot Robbie (Margo Robi), vaidinanti kultinę lėlę Barbę, ir Ryanas Goslingas (Rajanas Goslingas), atliekantis jos vaikino Keno vaidmenį, nuo penktadienio iki sekmadienio uždirbo 53 mln. dolerių (48,42 mln. eurų), o iš viso – 459 mln. dolerių (419,33 mln. eurų) vietinėje rinkoje ir 1,03 mlrd. dolerių (940,98 mln. eurų) visame pasaulyje.

G. Gerwig ir jos partnerio Noah Baumbacho (Noa Baumbako) kartu parašytame filme pasakojama, kaip Barbė susiduria su tuo, kad jos moterų vadovaujama, rožine spalva išmarginta fantazijų šalis užsikrečia realaus pasaulio problemomis, ir komiškai saviironiškai komentuoja lėlių dešimtmečius besidriekiančią kultūrinę reikšmę.

Prie filmo taip pat prisidėjo tokios žvaigždės kaip Willas Ferrellas (Vilas Ferelas), Kate McKinnon (Keit Makinon) ir America Ferrera (Amerika Ferera), o į garso takelį įtrauktos naujos Dua Lipos, Lizzo (Lizo) ir Nicki Minaj (Niki Minaž) dainos, taip pat netikėtas hitas – R. Goslingo filme dainuojama baladė „I'm Just Ken“.

Anot pramogų leidinio „Variety“, „Barbė“ yra tik šeštas filmas, kurio pajamos viršijo 1 mlrd. dolerių nuo COVID-19 pandemijos laikų.

Trečioje vietoje liko studijos „Universal“ filmas „Openheimeris“ (Oppenheimer), niūri istorinė drama, kurios premjera įvyko tą pačią savaitę kaip ir filmo „Barbė“. Dėl to socialinių tinklų vartotojai tai praminė „Barbenheimeriu“ ir sukūrė apie tai daugybę memų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nesupratau

Nesupratau portretas
Manau dauguma patikėjo reklama, sumokėjo pinigus, o po to teko apsimesti, kad patiko, nes negi prisipažinsi, kad tave apgavo ir sugaišai tiek laiko tokiai nesąmonei. Žiūrėjau internete gal iki vidurio, po to supratau, kad nieko geresnio ten ir nebus tik visiška plokštuma.

V

V portretas
Pasaulis kraustosi iš proto. Užteko trailerio 2min. Uzjaučiu ta žmogeli, kuris kino teatre 10min sedejo

Dar vienas įrodymas

Dar vienas įrodymas portretas
kad durnių daugiau,ten absoliuti nesąmonė,nei vaikams,nei suaugusiems.Tik reikėjo macdonaldų ir coca colos filme reikšmę padidinti.Nors gal ir buvo?Nežiūrėjau gi,užteko 10 min.O gal labai daug praradau,nepažiūrėjus iki galo?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių