Trąšas krauti besispecializuojantis Birių krovinių terminalas (BKT) per septynis šių metų mėnesius pasiekė didžiausią augimą iš visų uosto krovos bendrovių.
Įmonės vadovai dėl tarpinių rezultatų nelinkę džiūgauti, tačiau prasitaria, kad jau yra sutartys dėl dar didesnių krovinių srautų ateityje.
BKT generalinis direktorius Vidmantas Dambrauskas "Verslo žinioms" sakė, kad rezultatai geri, nes pernai pirmąjį pusmetį krova buvo silpnesnė, tad pernai neįvykdytas Baltarusijos kalio trąšų gamyklos "Belarus-kalij" įsipareigojimas kompensuojamas šiemet. Pernai pagal sutartį kalio trąšų ketinta krauti 5 mln. tonų, tačiau krauta apie 1,2 mln. tonų.
"Šiemet gamykla kompensuoja tai, kas pernai neįvykdyta, prie pagrindinės sutarties pasirašėme papildymą. Baltarusiai šiemet krauna apie 10 proc. daugiau nei numatyta sutartiniame grafike, tad mes žingsniuojame maždaug 2 mln. tonų metiniu grafiku", - teigė V.Dambrauskas.
Šiemet BKT į plėtrą yra numačiusi investuoti apie 18 mln. litų.
"Turime realių planų, matome, kur dar galime augti. Turime ir sutarčių dėl krovinių ateityje, bet tai jau komerciniai dalykai, apie juos dar nenorime kalbėti", - teigė įmonės vadovas.
BKT turi daugiau kaip 2 hektarus dar nenaudojamos teritorijos, tad, anot V.Dambrausko, ją planuojama taip pat išnaudoti, nes "uosto teritorijoje neturėtų želti žolė".
Naujausi komentarai