Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija teismui apskundė Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimą, pritariantį žemės sklypo Nemuno gatvė 2 detaliajam planui ir reikalauja jį naikinti. Šioje teritorijoje veikia jūrų krovinių kompanija „Bega".
Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija (toliau - Inspekcija) prie Aplinkos ministerijos kreipėsi į Vilniaus apygardos administracinį teismą su prašymu dėl Nemuno g. 2 detaliojo plano naikinimo motyvuodama tuo, kad rengiant detalųjį planą esą nebuvo laikomasi patvirtinto valstybinės sienos, krašto apsaugos ir strateginės reikšmės objektų detaliųjų planų rengimo, derinimo ir tvirtinimo tvarkos. Taip pat teigta, kad padidėjus „Begos" sanitarinei apsaugos zonai kaimynystėje nebus įmanoma statyti naujų komercinės ir gyvenamosios paskirties pastatų.
Pirmadienį išplatintame „Begos" pranešime tvirtinama, jog kompanija nuo 2006 metų nuosekliai įvykdė visas teritorijos Nemuno g. 2 planavimo procedūras, tarp jų - ir parengto detaliojo plano projekto viešą svarstymą su visuomene, įvykusį dar 2007 metų pavasarį.
„Jūrų krovinių kompanija „Bega", sekdama pastarųjų mėnesių įvykius, pastebi, kad į paviršių vis akivaizdžiau prasiskverbia tam tikrų nekilnojamojo turto verslininkų ir miesto architektų suderinta kampanija, kurios tikslas - diskredituoti uostą ir uoste dirbančias kompanijas, prie kurių šliejasi komerciškai patrauklios teritorijos. Naujieji nekilnojamojo turto savininkai, kurių visi - ateiviai iš kitų šalies miestų arba regionų, buvusio nekilnojamojo turto bumo metu įsigiję žemės sklypus, veržiasi į rezervines uosto plėtros teritorijas arba uosto sanitarinės apsaugos zonas. Naujieji žemės sklypų savininkai nesirūpina klaipėdiečių gerove, darbo vietų miestiečiams kūrimu, įgyvendina savo verslo ir asmenines ambicijas", - rašoma pranešime.
Kaip teigia „Begos" atstovai, „uostamiesčio architektų sąjungos valdybos pirmininkė R.Staševičiūtė ir kai kurie kiti jos kolegos šiuo metu projektuoja administracinės, komercinės ir gyvenamosios paskirties pastatus gretimose su jūrų krovinių kompanija „Bega" Minijos, Nemuno, Lakštučių, Bijūnų gatvėse. Naujųjų nekilnojamojo turto savininkų ir miesto architektų kuriamas precedentas prieš „Bega" kelia klausimus ir dėl galimų kitų Klaipėdos uoste veikiančių kompanijų ūkinės veiklos apribojimų, dėl pačios uosto teritorijos vientisumo. Tai turėtų kelti valstybinių institucijų ir politikų susirūpinimą dėl Lietuvos kaip jūrinės, transporto, tranzito valstybės galimybių ir perspektyvų".
Naujausi komentarai