Trečiadienį Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega" krantinėse baigtas iškrauti paskutinysis šiemet laivas iš JAV, atgabenęs 32 tūkst. tonų sodos, skirtos Rusijos Federacijos rinkai.
2006 metais prie šios kompanijos krantinių prisišvartavo pirmasis laivas, atgabenęs beveik 18 tūkst. tonų sodos. Kitais metais pastatytame specialiame terminale buvo perkrauta kiek daugiau nei 50 tūkst. tonų sodos, o šiemet terminale be kitų krovinių perkrauta apie 101,2 tūkst. tonų sodos iš JAV, skirtos Rusijos rinkai. Esant paklausai, 2009 m. JAV sodos pardavėjas numato atgabenti į „Begą" iki 290 tūkst. tonų sodos.
Kompanijoje „Bega" pastatytas vienintelis Baltijos šalyse sodos terminalas su specialiais sandėliais ir krovos technologija jau įrodė savo būtinybę ir teisingą kompanijos pasirinkimą. Apie 90 proc. „Begoje" perkraunamos sodos skiriama Rusijos rinkai, kita dalis vežama į Baltarusiją ir Ukrainą.
„Modernūs specializuoti terminalai - tai lyg mūsų kompanijos vizitinė kortelė, - sako „Begos" generalinis direktorius Aloyzas Kuzmarskis. - Nuo pat kompanijos įkūrimo 1993 metais įsitikinome, kad pasirinkimas buvo teisingas: šiuolaikinės krovos technologijos ir specialūs sandėliai ne tik padeda konkuruoti rinkoje, kokybiškai tenkinti klientų poreikius, bet yra ir patikimi gamtosauginiu požiūriu. Juk dirbame miesto centrinėje dalyje".
Dabar „Bega" disponuoja beveik 1,5 km ilgio krantinėmis, prie kurių gali švartuotis laivai su maksimalia 11,5 m gramzda, čia įrengti specializuoti trąšų, cemento, aliejaus, monoetilengliukolio terminalai. „Bega" šiandien krauna 4-6 rūšių biriąsias trąšas, dviejų rūšių skystąsias trąšas, kelių rūšių maistinį aliejų, apatitus, fosforitus, cementą, granito skaldinius, šešių rūšių žemės ūkio produktus.
Pasak „Begos" generalinio direktoriaus A.Kuzmarskio, verta tikėtis, kad kompanijos universalumas padės lengviau išgyventi šalies ekonominio nuosmukio laikotarpį.
Šiemet kompanija planuoja išlaikyti maždaug 3 mln. tonų krovinių apyvartą.
Naujausi komentarai