Kad išgyventų, viena uostamiesčio taksi įmonių nusprendė daugiau nei perpus mažinti paslaugų įkainius.
Bendrovė "Klaipėdos Taksoma" nuo kovo pirmosios už keleivio įsėdimą ims nebe 4 litus, kaip iki šiol, o litą. Vieno kilometro kaina taip pat mažės beveik perpus – nuo 2,5 iki 1,5 lito.
Kol kas tai vienintelė uostamiesčio taksi įmonė, nusprendusi taip nurėžti įkainius.
"Klaipėdos Taksomos" vadovas Andrej Vasilevskij prisipažino, kad sprendimas perpus sumažinti įkainius nėra labai džiaugsmingas.
"Turiu prisipažinti – nežinau, kas bus. Įmonėje dirba 60 vairuotojų, jau nebegalima jiems mažinti algų. Todėl išmėginsime šį metodą. Jei tai nepasiteisintų, būtų baisu išleisti žmones į darbo biržą. Valstybės politika tokį kiekį žmonių turinčių darbdavių atžvilgiu galėtų keistis, juk mes sunkmečiu stengiamės išlaikyti visas darbo vietas. Galėtų valstybė nors šiek tiek mažinti mokesčių naštą", – pastebėjo A.Vasilevskij.
Vyras neslėpė, kad žiemą taksistai tikėjosi kur kas daugiau užsakymų.
"Atšiaurūs orai daugybę miestiečių automobilių įkalino nevalytuose kiemuose, dalis jų neužsivedė dėl šaltų orų. Todėl manėme, kad nepalankiomis oro sąlygomis žmonės mieliau važiuos taksi, nei klampos per sniegą", – sakė įmonės "Taksoma" vadovas.
Tačiau klientų antplūdžio nebuvo, o užsakymų skaičius per šią žiemą krito perpus. Norėdama sužinoti priežastis, kur "dingsta" klientai, bendrovė atliko apklausą.
Atliktas tyrimas atskleidė, kokias transporto paslaugas sunkmečiu ėmė rinktis klaipėdiečiai.
"Mūsų duomenimis, klientus nuviliojo vadinamieji dušmanai ir maršrutiniai taksi", – kalbėjo A.Vasilevskij. – Pirmieji mušė kainas perpus jau senokai. Jų niekas neįpareigoja, tai dažniausiai individualias įmones įsteigę arba nuosavus automobilius taksi pavertę klaipėdiečiai, neretai dirbantys be licencijų."
Naujausi komentarai