„Smiltynės perkėlos“ keltai turistinius autobusus kels be eilės?

Nors dar praėjusią savaitę Klaipėdą ir Kuršių neriją jungiančioje perkėloje buvo grąžinta Neringos gyventojų pirmumo teisė persikelti keltu, turistiniai autobusai, kurie anksčiau taip pat naudojosi šia lengvata, tebeturi stovėti bendroje eilėje. Būtent šiuo klausimu vakar Vyriausybės kanceliarijoje bandyta pasiekti kompromisą.

Pajūrio savivaldybių atstovai vakar Vyriausybės kanceliarijoje bandė rasti kompromisą dėl bendrovės "Smiltynės perkėla" reikalų.

Vasaros pradžioje ilgą laiką galiojusi tvarka, kai neringiškiams suteikta teisė keltis keltais be eilės, buvo panaikinta. Tačiau tai sulaukė didelio vietinių gyventojų pasipiktinimo.

Sprendimas panaikinti pirmenybines eiles besikeliantiesiems su leidimais įsigaliojo nuo birželio 3 d.

Tuomet "Smiltynės perkėlos" vadovai aiškino, kad šiuo metu galiojantys teisės aktai, t. y. Kelių priežiūros ir plėtros įstatymas bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos bilieto kompensavimo tvarkos aprašas nenumato perkėlimo be eilės.

"Perkėlimo be eilės draudimas atšauktas, bet liko kitų klausimų. Pavyzdžiui, turistinių autobusų su atvykusiais kruizinių laivų keleiviais perkėlimas lig šiol yra nereglamentuotas. Svarstėme, galbūt perkėloje galėtų atsirasti dar viena eismo juosta specialiai autobusams. Susisiekimo ministerijos atstovai dar nagrinės tą dalyką. Apskritai kalbėta, kaip piko metu būtų galima mažinti transporto eiles ir pagreitinti įvažiavimą ir išvažiavimą iš kelto", – kalbėjo Klaipėdos vicemeras Arūnas Barbšys.

Birželį "Smiltynės perkėla" sulaukė dėmesio ir dėl neskaidrių konkursų, kurių metu galbūt protegavo vieną tiekėją, o jos vadovas netinkamai elgėsi su darbuotojais.

Paviešinus šią informaciją, devynerius metus bendrovei vadovavęs Darius Butvydas pasitraukė iš pareigų.

Tada paskelbta ir audito atskleista informacija, jog "Smiltynės perkėla" taip pat neefektyviai naudojo lėšas komandiruotėms į užsienį.

Išsiaiškinta, kad per 3 pastaruosius metus joms išleista 43 tūkst. eurų, tačiau renginių darbotvarkė būdavo daug trumpesnė nei komandiruočių laikas.

Maža to, Lietuvos automobilių kelių direkcija išaiškino, kad beveik 2,5 tūkst. nemokamų leidimų keltis keltais buvo išduoti tiems, kurie negyvena Neringoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Manau

Manau portretas
Neringiškiai turi keltis ne eilės, bet ne Vilniaus ponija, kuri Neringoje išsipirko namus.

Anonimas

Anonimas portretas
Visiem eiles turi buti vienodos ir kas cia per nesamone be eiles. Dar parduotuvese pradekit skirstyti. Nepatinka Nerigiskiam stoveti eilese tai parduokit busta ir kelkites i Klaipeda.

O tai

O tai portretas
Klaipediečiams nenorit padaryti atskyros eiles nes Smiltyne kaip ir priklauso Klaipedai:) gaunasi kad neringos gyventojai-poilsiautojai Klaipedos teritorijoje turi didesnes privelegijas nei čiabuviai:) Ka apie tai galvoja Meras ir taryba?
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių