Prie 143-osios Klaipėdos uosto krantinės pagaliau švartuojasi laivai

  • Teksto dydis:

Klaipėdos uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus pažymėjo, kad šios krantinės statyba užtruko, nes ją statant buvo pasirinkta pigiausia metalo įlaido konstrukcija. Dėl to krantinė netrukus išsiraitė.

Savaitgalį nuo naujai pastatytos ir pradėtos eksploatuoti krantinės Nr. 143a atsišvartavo laivas „Tina“, atgabenęs generalinį krovinį.

Krantinės Nr. 143a operatorius – bendrovė "Klaipėdos konteinerių terminalas".

Krantinė Nr. 143a yra 329,45 m ilgio, gylis šalia jos – 10 m. Ši krantinė skirta pietinėje uosto dalyje sparčiai augančiam konteinerių srautui apdoroti.

Krantinės statyba kainavo 16 mln. 314 tūkst. litų. Sutartis dėl statybos darbų buvo pasirašyta 2010 m. gruodžio 22 dieną tarp Uosto direkcijos ir bendrovės „BMGS“.

Klaipėdos uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus pažymėjo, kad šios krantinės statyba užtruko, nes ją statant buvo pasirinkta pigiausia metalo įlaido konstrukcija. Dėl to krantinė netrukus išsiraitė.

"Požeminėje šios krantinės dalyje yra daug akmenų, į kuriuos atsimušęs kalamas įlaidas išsiraito. Daug laiko buvo gaištama taisant klaidas. Keista yra tai, kad tokia pat klaida buvo padaryta anksčiau statant gretimą krantinę, tačiau iš klaidų, deja, nebuvo pasimokyta", - sakė jis.  

Nors broką savo lėšomis taisė rangovas, tačiau, pastebėjo A. Vaitkus, buvo patiriami milžiniški nuostoliai dėl to, kad šia krantine nebuvo galima naudotis.

"Laikausi nuomonės, jog svarbių objektų atidavimas naudoti turi būti užtikrintas laiku. Tik taip galima garantuoti efektyvią uosto veiklą, stiprinti uosto konkurencingumą, užtikrinti krovinių srautų didėjimą“, – teigė Klaipėdos uosto vadovas. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

agentas

agentas portretas
Prie kanalo ta krantinė, privažiuoti ir nufotografuoti labai paprasta.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių