Laukiama triukšmą sugerianti sienelė klaipėdiečiams kartins gyvenimą

Ilgai laukę garsą sugeriančios sienelės, prie geležinkelio įsikūrę klaipėdiečiai baiminasi, kad netrukus gyvens lyg kalėjime – įrenginys gali atsirasti prieš pat jų langus.

"Mums džiaugsmo susitikimas nesukėlė. Susidarė įspūdis, kad gyventojai geležinkelininkams nesvarbūs, jiems labiau rūpi vykdyti savo planus", – po susitikimo su bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovais tikino asociacijos "Vitės bendruomenė" valdybos pirmininkas Antanas Blynas.

Gyventojai ir bendrovės atstovai aptarė garsą slopinančių sienelių statybos projekto projektinius pasiūlymus.

Tokių sienelių Geležinkelio ir Stadiono gatvėse gyvenantys žmonės laukia jau kelis dešimtmečius. Garso problema tapo ypač aktuali pastaruosius kelerius metus, kai į Klaipėdą pradėjo riedėti daugiau prekinių traukinių sąstatų.

Viena aktualiausių bėdų ta, kad projektuojant sienelę numatyta panaikinti Vitės kvartalo gyventojams ypač aktualią perėją per bėgius ties Pušyno ir Parko gatvėmis. Pastačius garsą sugeriantį įrenginį, eiti per bėgius bus nebesaugu. Tačiau žmonėms, apribotiems uosto įmonių tvoros ir geležinkelio bėgių, patekti į parką ar Herkaus Manto gatvę taptų itin keblu.

Baiminamasi, kad ne tik senoliams ar jaunoms šeimoms būtų nepatogu nueiti į Poilsio parką, bet, įvykus nelaimei uoste, Vitės kvartale gyvenantys žmonės gali atsidurti savotiškuose spąstuose. Bėgti iki Herkaus Manto gatvės viaduko būtų pernelyg toli.

Gyventojų atstovai nusiteikę reikalauti šioje vietoje įrengti saugią perėją. Įstatymai teigia, kad panašiais atvejais būtina pastatyti antžeminę ar požeminę perėją.

Kasti tunelį geležinkelininkams šioje vietoje būtų per brangu, bet pastatyti metalinių konstrukcijų tiltą virš bėgių veikiausiai galėtų. Taip svarstantys klaipėdiečiai kol kas atsako nesulaukė.

Kita projektinių sprendinių dalis, užkliuvusi gyventojams, – ketinimas garsą sugeriančią sienelę įrengti pernelyg arti namų.

"Jei sienelė atsiras ten, kur dabar suplanuota, mes gyvensime tarsi kaliniai, tiesiai prie namų langus matysime ne ką kita, o sieną. Ketinama sunaikinti ir žaliąją juostą", – pasakojo Geležinkelio gatvėje gyvenantis A.Blynas.

Statyti ją tolėliau nuo namų trukdo geležinkelio aklakelis. Klaipėdiečių prašymas jį sutrumpinti bent iki Herkaus Manto gatvės viaduko taip pat sulaukė neigiamos projektuotojų reakcijos. Esą taip neužteks geležinkelio kelio traukinių sąstatams formuoti. Be to, plečiant uosto veiklą, į Klaipėdą atriedės dar daugiau traukinių.

Savo pasiūlymus raštu gyventojai prašomi išdėstyti iki sausio 29 d. Jau kitą dieną, sausio 30-ąją, ketinama pristatyti visą projektą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Man

Man portretas
Susidaro toks ispudis kad Klaipedoje uostas ir geležinkeliai atsirado prieš 10metu:), atrodo kad žmones perka butus namus nežinodami kas vyksta aplinkui:) Duokit senele -imkit! Ne netinka norim sieneles su pereja:) O ta pereja eis per geležinkeli tad ir priklausis geležinkeliams-jie to nenori ir taip vieno vos atsikrate:) Sunku kažka planoti kai pas žminiu apetitas auga bevalgant.

Artojas

Artojas portretas
Tikiuos greičiau pajudės statybos ir bus galima normaliau išsimiegoti.

>to kirvis

>to kirvis portretas
Uostas turi buti uoste, bet ne mieste.
VISI KOMENTARAI 13
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių