Laiveliai Dangėje – gegužę Pereiti į pagrindinį turinį

Laiveliai Dangėje – gegužę

2025-03-27 14:37

Pernai pasklidusias abejones dėl galimybės šią vasarą elektriniu laiveliu nuplaukti iki Botanikos sodo išsklaidė viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis. Klaipėdiečiai jau gali planuoti tokią pramogą. Laiveliai Dangėje turėtų pasirodyti antroje gegužės pusėje.

Laukimas: klaipėdiečiai jau gali planuoti pasiplaukiojimą Dangėje. Laukimas: klaipėdiečiai jau gali planuoti pasiplaukiojimą Dangėje.

Pokyčiai – dar ne šiemet

„Abejonių buvo, bet sutartis sudaryta trejiems metams. Šie metai pagal sutartį yra tretieji, paskutiniai, todėl šiemet laiveliai tikrai plauks. Dėl kitų metų dar diskutuosime, palikti taip, kaip yra, ar padaryti reisus ne reguliarius, o priklausančius nuo keleivių skaičiaus ir užsakymų. Toks gali būti pasikeitimas, kad miestui ši paslauga nekainuotų brangiai. Bet apie tai dar tik kalbama“, – atviravo G. Neniškis.

Pernykščiai rezultatai parodė, kad gegužę buvo labai mažai norinčiųjų pasinaudoti galimybe plaukti elektriniu laiveliu iki Tauralaukio.

Ypač mažai keleivių sulaukta darbo dienomis.

Kai gegužę atšils, laiveliai pradės plaukti pradžioje savaitgaliais, o vėliau – jau ir darbo dienomis.

Planuoja trumpesnį maršrutą

„Kad ir ką besakytume, visi supranta, kad tai yra pramoginis pasiplaukiojimas. Nors tai galėtų tapti ir tiesiogine to žodžio prasme susisiekimo priemonė. Galvojame ir apie patrumpintus maršrutus, nes girdėjome, kad kai kuriems žmonėms tas beveik pusantros valandos plaukimas yra pernelyg ilgas. Svarstome, kad per valandą būtų galima nuplaukti pirmyn ir atgal“, – apie naujienas prabilo G. Neniškis.

Neseniai naujai įrengta laivų nuleidimo aikštelė prie Liepų gatvės tilto. Nors dar nėra galutinio sprendimo, galvojama apie galimybę, kad iki galutinės maršruto stotelės plauks tik vienas laivelis, o kitas – tik iki Liepų gatvės tilto.

Dar nežinia, kaip vyks Danės krantinės tvirtinimo darbai ties Klaipėdos universiteto Botanikos sodu, ar jie nesutrukdys šių laivelių eismo.

Gintaras Neniškis / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Kainos nesikeis

Atrodo, kad plaukiant abiem maršrutais kainos išliks tos pačios: be nuolaidų – 5 eurai, vienkartinis bilietas asmenims, pateikusiems Klaipėdiečio kortelę – 4,5 euro, vienkartinis bilietas su 50 proc. nuolaida – 2,5 euro, elektroninis vienkartinis bilietas su 80 proc. nuolaida – 80 centų.

„Visiems neįmanoma įtikti. Vieniem laiveliai plaukia per retai, kitiems – per lėtai, bet tikimės, kad šie pokyčiai turėtų atliepti norinčiųjų išbandyti šią pramogą poreikius. Pagrindinis šio vandens maršruto tikslas buvo klaipėdiečius ir miesto svečius ištempti prie upės ir kad Dangė taptų gyvesnė. Manau, kad už tuos pinigus, kuriuos laivelių gamintojams mokama, tai yra vienas geriausių projektų“, – svarstė G. Neniškis.

Vieniem laiveliai plaukia per retai, kitiems – per lėtai.

Jis pasakojo, kad dažniausiai sulaukia kritiškų atsiliepimų apie elektrinių laivelių paslaugą, nors gauna ir padėkų. Nenuostabu, kad judriems mažiesiems keleiviams lėta ir ilga kelionė prailgsta.

Tiesa, ne kiekvienas pasinaudoja galimybe nuskaityti QR kodą ir išklausyti pasakojimo apie upę ir miesto praeitį. Kartais žmonės sako, kad pakrantėse tikėjosi pamatyti kažką daugiau. Nors atidesni klaipėdiečiai randa sau įdomių reginių.

Pasirodo, populiariausi šie laiveliai būna penktadienio vakarais ir ypač daug norinčiųjų į juos įlipti būna galutinėje Botanikos sodo stotelėje, kai žmonės iš miesto pakraščio nori nuvykti į centrą. Mažiausiai keleivių sulaukiama rytais ir darbo dienomis iki popietės.

Būtent šiuo laiku galėtų pasinaudoti pensinio amžiaus klaipėdiečiai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų