Uostamiesčio policijos pareigūnai trauko pečiais susipažinę su siūlomais Tilžės gatvės ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos planais. Čia siūloma įrengti tokią sankirtą, kurios analogą pavyko aptikti tik Saragosos mieste Ispanijoje.
Uostamiesčio valdininkai užsimojo pertvarkyti Tilžės gatvės ir Šilutės plento žiedinę sankryžą.
Su pertvarkos planais susipažinę Klaipėdos kelių policijos biuro atstovai ne juokais apstulbo, mat tokios sankirtos Lietuvoje dar neteko matyti.
Analogišką variantą policininkams pavyko aptikti tik Ispanijoje.
Minėtoje vietoje planuojama įrengti šviesoforais reguliuojamą keturių šalių žiedinę sankryžą. Ji esą leistų sumažinti automobilių srauto „uodegą“, judant iš Šilutės plento į Mokyklos gatvę.
Ispanijos mieste šviesoforu reguliuojama žiedinė sankryža atrodė gana patogi, tačiau Saragosoje gyvena apie 700 tūkst. gyventojų. Specialistai abejoja, ar uostamiesčiui reikia tokios didelius automobilių srautus valdančios gatvių sankirtos.
„Mes nežinome, kaip bėgant metams atrodys Tilžės gatvė, kaip migruos gyventojai. Imantis tokių planų reikia įvertinti maždaug 10–20 metų perspektyvą“, – paaiškino Kelių policijos biuro Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio viršininkas Gediminas Kalasūnas.
Reikia numatyti ir kas būtų, jeigu šviesoforai neveiktų. Be to, būtina suskaičiuoti, ar Klaipėda pajėgi finansiškai įrengti tokią modernią sankryžą.
Tiesa, sankryžos rekonstrukcijos koncepcijos rengėjai uostamiesčiui pateikė ne tik minėtą variantą, bet ir dar vieną.
Artimiausiu metu parengtą dokumentą planuojama atiduoti vertinti patyrusiems auditoriams, kurie ir nustatys, ar Klaipėdai reikia „ispaniškosios“, ar kur kas paprastesnės sankryžos.
„Svarbiausia, kad sankryža būtų saugi“, – užtikrino poskyrio viršininkas.
Naujausi komentarai