Klaipėdietis: po automobilio ir paspirtuko susidūrimo skubiai perpiešė perėją

  • Teksto dydis:

Klaipėdietis Olegas pastebėjo pokyčius Tilžės gatvėje. 

Anot skaitytojo, liepos 31 dieną Tilžės gatvėje ties pėsčiųjų perėja susidūrė automobilis ir elektrinis paspirtukas.

„Eismo juostose prieš perėją buvo suskubta sulipdyti greičio slopinimo kalnelius ir perbraižyti perėją iš paprastos pėsčiųjų perėjos į pėsčiųjų perėją su pervaža dviratininkams, kuri nebeįpareigoja dviratininkų nulipti nuo savo transporto priemonės“, – pasakoja vyras. Anot jo, penktadienį pėsčiųjų perėja buvo visiškai pertvarkyta, o laikini kelio ženklai nuimti.

„Prasidėjus darbams atrodė, kad savivaldybė ir eismo priežiūros specialistai imasi priemonių užkirsti kelią panašioms nelaimėms ateityje. Tačiau, pasirodo, situacija visiškai nepasikeis, tik nuo dabar visą atsakomybę už eismo įvykį bus galima permesti tik automobilio vairuotojui. Tačiau paspirtukai bei dviratininkai išvysto ir didesnį nei 30km/val. greitį ir gali perlėkti visą gatvę, kol sustojęs vairuotojas tik įmina sankabą ir įjungia pavarą. Priminsiu, kad važiuojant Tilžės gatve į senamiestį toje vietoje yra aukšta mūrinė tvora, už kurios visiškai nieko nesimato“, – aiškino skaitytojas.

Vyras baiminasi, kad dabar vairuotojams bus itin sunku išvengti greitai lekiančių ir Kelių eismo taisyklėms nusižengiančių paspirtukininkų.


Šiame straipsnyje: pėsčiųjų perėjaskaitytojo naujienaTilžės gatvėpaspirtukininkaielektriniai paspirtukai

NAUJAUSI KOMENTARAI

KKiK

KKiK portretas
Visi prisipirkę "paspirtukų" pamiršo, kad jiems galioja paspirtukų ribojimai: 48. Pėstiesiems draudžiama: 48.7. važiuoti riedučiais, riedlentėmis, paspirtukais važiuojamąja dalimi.

juokdarys

juokdarys portretas
Kokie specialistai? Čia tie, kurie miesto transportą „tvarko“?

Autorius

Autorius portretas
Jeigu taip būtų, kaip tuose dviejuose punktuose rašo, tada tokios avarijos tarp mašinų ir važiuojančiųjų per perėjas būtų lygiai taip pat, kaip avarijos, kai vienas iš dalyvių važiuoja atbulas. Visi žinom - atbulas=kaltas. Ir nėra kitokio scenarijaus. O kadangi “A2 prieš Xiaomi“ atveju tyrimas vis tik yra vykdomas, tai reiškia, kažkur yra kabliukas, kuris neutralizuoja tuos du punktus ir realiai vairuotojai negali jaustis saugūs. Geriausia išeitis turbūt apsikarstyt iš visų pusių registratoriais arba pasikabint vieną ant kaktos, kad rodytų tai, ką tuo momentu mato pats vairuotojas - ir tai kažin, ar vietoj viskas išsispręs, ar nereikės ilgų stresų ir nežinomybės, kol vyks visokie tyrimai.
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių