Prie Klaipėdos universitetinės ligoninės planuojamam keleivių laukimo paviljono atsiradimui iškilo grėsmė. Kitąmet planuojamam paviljonui prašoma beveik 800 tūkst. litų, tačiau ne visi uostamiesčio politikai į tokį transportininkų užmojį žiūri palankiai. Siūloma skirti pinigų tik „Park and drive“ aikštelės įrengimo pabaigai reikalingų pinigų, o dėl paviljono finansavimo – palaukti.
Darbai vyksta sklandžiai
Šiuo metu prie Klaipėdos universitetinės ligoninės sparčiai rengiamos aikštelės „Park and drive“ darbai sparčiai juda priekin.
Šiuo metu jau įrengti dviračių taikai, vedantys modernios aikštelės link, dviračių stovai, netrukus turėtų atsirasti ir dviračių garažai.
Kitais metais iš savivaldybės prašoma vieno milijono litų. Iš šių pinigų planuojama įrengti viešojo transporto paviljoną, kurio įrengimui dar reikia techninio projekto. Tam prašoma 150 tūkst. litų.
Kitąmet netoli Liepojos pl. esančios ligoninės rengiamoje aikštelėje planuojama įrengti du elektromobilių greitojo įkrovimo pastatymo punktus, kurių kaina siektų apie tris dešimtis tūkstančių litų. Tokios pat sumos prašoma ir švieslentės įsigijimui.
Paviljonui pinigų gaili
Didžiausias ateinančių metų projektas – vietoje šiuo metu esančio gėlių kioskelio ir keleivių laukimo stotelės statyti keleivių laukimo paviljoną.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus teigimu, čia įsikurtų viešojo transporto bilietų kasa, tualetas, tarpmiestinių autobusų galėtų laukti priemiestyje gyvenantys žmonės. Jo kaina siektų apie 790 tūkst. litų.
Šiais metais savivaldybė naujajai aikštelei skyrė 500 tūkst. litų.
Vis dėlto vakar posėdžiavusiems Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto nariams toks transportininkų prašymas abejonių sukėlė.
Būtiniausia – priemiesčio gyventojams
Abejojama, ar naujasis paviljonas patenkintų lūkesčius ir būtų toks populiarus, jog atsipirktų, todėl politikai siūlo skirti apie 300 tūkst. litų, kuriuos būtų galima panaudoti švieslentės, transporto paviljono ir elektromobilių įkrovimo vietų įrengimui.
Politikų nuomone, paviljono statymo dar vertėtų palauk metus ir įsitikinti, jog klaipėdiečiai aktyviai naudojasi naująja aikštele, o likusius 700 tūkst. skirti kitokiems projektams.
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda neabejojo, jog keleivių laukimo paviljonas bus populiarus.
Direktoriaus teigimu, jo labiausiai reikia tiems gyventojams, kurie į uostamiestį atvyksta iš rajonų. Privežamieji maršrutai vidutiniškai kursuoja kas valandą, todėl iki Liepojos pl. pradžios atvykusieji autobusu moderniame paviljone galėtų patogiai laukti privežančiųjų autobusų.
„Įvedant rinkliavą buvo nuspręsta tuos pinigus naudoti transporto infrastruktūrai gerinti, jeigu mes šias lėšas skirsime kitiems projektams, pirminiai lūkesčiai bus pažeisti“, – konstatavo L.Dūda.
Vis dėlto ketvirtadienį posėdžiavę komiteto nariai vieningo sprendimo nepritarė, todėl galutinį verdiktą teks tarti Klaipėdos savivaldybės tarybai.
Naujausi komentarai