Įvykus avarijai – žaibiška „Mano BŪSTO“ pagalba gyventojams

  • Teksto dydis:

Viename Klaipėdos daugiabutyje naktį įvykus sudėtingai avarijai pusšimtis butų ilgai galėjo likti be elektros. Tačiau taip nenutiko, nes namą prižiūrintis „Mano BŪSTAS“ operatyviai gedimus pašalino dar iki aušros.

Varpų gatvės 19 ir 21 namų gyventojams eilinis rytas galėjo gerokai sugadinti nuotaiką. Mat išvakarėse vieno iš namų bute įvyko vandentiekio avarija. Trūkus privačiose patalpose esančiam vamzdžiui vanduo akimirksniu užliejo elektros skydinę, kuri energiją tiekia abiejų namų gyventojams. Drėgmė sugadino automatinius jungiklius bei saugiklius, dėl ko elektros tiekimas iškart nutrūko dviems daugiabučiams namams.

Apsaugojo nuo nepatogumų

Po avarijos daugiau nei pusšimtis butų vėlų vakarą liko be elektros. Nors daugelis gyventojų tuo metu miegojo ir apie gedimą nė neįtarė, tačiau nutrūkus energijos tiekimui išsijungė butuose esantys elektros prietaisai, sumažėjo geriamojo vandens slėgis, nutrūko karšto vandens tiekimas, išsijungė liftai. Jei avarijos nebūtų pavykę operatyviai likviduoti, ryte gyventojų būtų laukusi nemaloni staigmena.

Specialistų teigimu, įprastai, jei naktį įvyksta tokio pobūdžio avarijos, jos lokalizuojamos nedelsiant, tačiau elektros energijos tiekimo atkūrimo darbai pradedami tik kitą rytą, kai nuperkamos reikalingos medžiagos. Šįkart „Mano BŪSTO“ specialistai ryto nelaukė ir darbus preciziškai atliko nakties metu. Tam, kad ryte gyventojai nubustų nepajutę jokių nepatogumų.

Reagavo nedelsiant

Įmonės Klaipėdos regiono vadovo Laimono Žemaičio teigimu, situacijos, kai, įvykus avarijai, gyventojai to net nepastebi, nes jos lokalizuojamos itin greitai, yra geriausias tarnybos profesionalumo rodiklis.

„Avarija Varpų g. 19 name įvyko apie 22 val. Mūsų avarinė brigada objekte pasirodė jau po pusvalandžio ir nedelsdama atliko veiksmus, kurie apsaugojo gyventojus nuo didelių finansinių išlaidų. Iškart kilo klausimas, ką daryti su elektros tiekimo atkūrimu – laukti ryto, kol bus galima pasirūpinti medžiagomis, ar ieškoti alternatyvių sprendimų? Džiaugiuosi, kad įmonėje dirba savo srities ekspertai, kurie pasirūpino, jog gyventojai ryte pabustų išvengę nepatogumų. Didelėmis pastangomis elektros tiekimas namams buvo atnaujintas dar neprašvitus“, – sakė L. Žemaitis.

Rodikliai gerėja

„Mano BŪSTAS“ nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir pastarųjų metų statistika. Šiemet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas, nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos, buvo 34 minutės, o vidutis brigados reagavimo laikas, nuo užregistruoto pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – 69 minutės.

L.Žemaičio teigimu, pandemijos metu Klaipėdoje avarinės tarnybos ekipažai turėjo išties daug darbo. Mat karantinui užsitęsus gyventojai daugiau laiko praleido namuose, dėl to labiau dėvėjosi namo inžinerinės sistemos. Iš viso per pastaruosius metus klaipėdiečių turtą „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba skubėjo gelbėti net 3 228 kartus. Didžiąją dalį iškvietimų,

1 669, sudarė šalto vandens ir nuotekų sistemų gedimai. Kiek mažiau, 846 kartus, specialistai vyko tvarkyti elektros gedimų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių