Prekybos centruose leidiniai perkami impulsyviai, todėl daug kas priklauso nuo pardavėjų
Bendrovė Impress Teva - spaudos platinimo rinkos lyderis. Bendrovės pardavimų tinkle - 1500 prekybos vietų visoje Lietuvoje. Pernai bendrovės apyvarta siekė 29,8 milijono litų.
Vakar bendrovės surengtame seminare prekybos centro Iki darbuotojai supažindinti su naujausiomis spaudos leidinių platinimo tendencijomis. Tai pirmieji tokio pobūdžio apmokymai. Pasak bendrovės komercijos direktoriaus Zigmo Sadausko, ateityje seminarai bus rengiami ir kitų prekybos centrų darbuotojams.
Tokių seminarų niekas nėra rengęs. Mūsų tikslas - prekybos centrų darbuotojus supažindinti su įvairiomis leidinių grupėmis, patarti, kaip turėtų būti parenkamos vietos, kaip leidiniai išdėliojami. Tai intelektualiausia prekė prekybos centruose. Tačiau kartu dienraščiai - ir greičiausiai senstanti prekė, - teigė Z.Sadauskas.
Vakarykščiame seminare kalbėta, kad prekybos centruose pirkėjai spaudos leidinius dažniausiai perka impulsyviai. Jie pamato patinkančią antraštę, viršelį ir įsigyja leidinį. Būtent dėl šios priežasties ypatingai svarbus leidinių išdėstymas. Seminare darbuotojus supažindinome ir su leidėjų darbo virtuve. Tai taip pat naudinga informacija, - teigė bendrovės komercijos direktorius.
Prekybos centro darbuotojams pristatyti ir pardavimų duomenys. Garliavos ir Vilkaviškio prekybos centruose padidėjo leidinių pardavimo apimtys. Kalbėjome apie priežastis, lėmusias tokį šuolį. Prekybos centrų atstovai geranoriškai nusiteikę, todėl per penkerius metus pastebimos džiuginančios tendencijos. Jau pradėjome modernizuoti seną įrangą - prekybos centruose keičiame spaudos stovus, - pasakojo Z.Sadauskas.
Nepaisant optimizmo, Lietuvoje, palyginti su Latvija ir Estija spaudos leidinių parduodama kur kas mažiau. Estai mus lenkia beveik dvigubai.
Naujausi komentarai