Kauno miesto taryba nusprendė atnaujinti miesto keleivinio transporto parką: nuspręsta įsigyti 50 autobusų ir 30 troleibusų.
Iki rugsėjo 1 dienos turės būti parengtos autobusų pirkimo atviro tarptautinio konkurso sąlygos. Miesto Taryba nusprendė kreiptis į Vyriausybę, kad būtų leista pirkti 30 troleibusų iš vienintelio šaltinio - Čekijos firmos Škoda eksport. Autobusai ir troleibusai bus įsigyjami išperkamosios nuomos būdu.
Kaip informavo akcinės bendrovės Autrolis valdybos pirmininkas Audrius Skimborauskas, šiuo metu bendrovėje yra 163 troleibusai. Penki troleibusai yra 3 metų senumo, dešimt - 5 metų, kiti - 10-25 metų. Gamintojai nurašyti troleibusus siūlo po 12 metų jų eksploatacijos.
Įsigijus naujus troleibusus, bus galima jais pakeisti 30 seniausių ir daugiausiai nuvažiavusių troleibusų, kurių rida viršija 900 tūkst. kilometrų. Gamintojas tuo tarpu rekomenduoja nurašyti perkopusius 700 kilometrų ridą troleibusus, - sakė A.Skimborauskas.
Čekijos bendrovė Škoda eksport siūlo pirkti žemagrindžius troleibusus Škoda 21 TR. Troleibusus numatoma gauti po sutarties pasirašymo. Išperkamosios nuomos mokesčiai būtų pradėti mokėti nuo 2003 metų ir visa vertė būtų išmokėta per 7 metus.
Uždaroji akcinė bendrovė Kauno autobusai eksploatuoja 212 autobusų, kurių vidutinis eksploatacinis laikas siekia 14,9 metų. Kaip teigė bendrovės generalinis direktorius M.Grigelis, didelė dalis autobusų yra susidėvėję tiek fiziškai, tiek moraliai. Bendrovė priversta vežti keleivius nepatogiais ir aplinką teršiančiais autobusais, tuo dar labiau mažindama savo teikiamos paslaugos patrauklumą bei blogindama ekologinę situaciją Kaune. Kauno autobusams reikėtų 100 naujų autobusų, tačiau įvertinus finansines galimybes nutarta įsigyti 50.
Naujausi komentarai